Kaarinan keskustan Alko uudistuu, myymälä kiinni 6.–22.5.

Kaarinan keskustan Alko on kiinni remontin vuoksi 6.–22.5., ja se avataan jälleen torstaina 23.5. klo 9. Myymälän ollessa kiinni palvelevat lähimmät Alkon myymälät Turun Skanssissa (Skanssinkatu 10) Piikkiössä (Lukkarintie 2) sekä Paraisilla (Kirkkoesplanadi 32).

”Kaarinassa meillä on ollut jo pidempään tarvetta päivittää myymälämme sekä toiminnallisesti että myymäläilmeen osalta Alkon uuteen myymäläkonseptiin. Uudet tilat mahdollistavat entistä toimivammat puitteet myös henkilöstöllemme Suomen parhaan asiakaspalvelun takaamiseksi,” kertoo Lounais-Suomen aluepäällikkö Juha Laanti.

Alkon myymäläkonseptissa on kolme eri myymälätyyppiä, joissa tuotevalikoima, koko, liikepaikka ja henkilöstön painotetut tuoteosaamiset vaihtelevat myymälätyypeittäin. Kaarinan Alko on lähimyymälänä kompakti ja helposti hahmotettava myymälä asiantuntevalla palvelulla. Sieltä löytyvät Alkon valikoiman tutut ja suosituimmat tuotteet.

Kaarinan keskustan Alkon valikoima koostuu remontin jälkeen noin 1 650 nimikkeestä, joista panimotuotteita on noin 250, väkeviä 400 ja viinejä 1 000. Lisäksi Alkon verkkokauppa palvelee asiakkaita noin 8 500 tuotteen koko valikoimalla. Verkkokaupan kautta kaikki Alkon tuotteet ovat tilattavissa mihin tahansa myymälään tai noutopisteeseen.

Remontin yhteydessä myymälän valikoimaan 100 uutta tuotetta

”Kuuntelemme asiakaspalautetta aktiivisesti ja palautteen pohjalta rakennamme entistä parempaa ja asiakaslähtöisempää tuotevalikoimaa. Seuraamme myymälöissä myös aktiivisesti alan trendejä ja suuntauksia vastataksemme asiakastarpeisiin. Remontin yhteydessä valikoimaamme tulee yli 100 uutta tuotetta”, kertoo palvelupäällikkö Mervi Johansson.

Alko pyrkii aktiivisesti vähentämään myymäläketjunsa ympäristövaikutuksia. Liikepaikan valintaan vaikuttavat esimerkiksi synergiaedut, joita ovat mm. yhteinen pullojen ja tölkkien kierrätys, jätehuolto ja vartiointi. Yhteistoiminnan kautta haetaan ekologista tehokkuutta ja kustannussäästöjä sekä parempaa palvelua asiakkaille.

aluepäällikkö Juha Laanti, p. 020 711 6301