Kaarle XII Ski Ruka rantautuu pohjoiseen

Alkanut talvisesonki tuo Rantasipi Rukahoviin lukuisia uudistuksia, kuten Kaarle XII Ski Ruka -yökerhon ja suuren Ski-terassin sekä uuden Lobby Barin ja myymälän. Uudistuksien myötä hotellissa panostetaan entistä vahvemmin ruoka- ja juomatuotteeseen sekä viihteeseen. Uudistukset näkyvät asiakkaille ensimmäisen kerran Rukan talvikauden avajaisissa 11.–13.11.2016.

Vasta julkistettu Rantasipi- ja Cumulus -ketjujen yhdistyminen Cumulus City & Resort -ketjuksi näkyy ensimmäisenä tulevassa Cumulus Resort Rukahovissa. Suurin uudistuksista on Helsingin legendaarinen yökerho Kaarle XII, jonka pikkuveli saadaan nyt myös Rukalle. Kaarle XII:n konseptia muokataan hiihtoresortiin sopivaksi ja nimeksi tulee Kaarle XII Ski Ruka. Uudistuksen myötä Rukahovin viihde päivittyy aivan uudelle tasolle, mikä näkyy jo alkaneella sesongilla muun muassa Suomen ykkösartistien esiintymisinä.

”Olemme innoissamme uudistuvasta menomestasta, ja uskon, että konsepti istuu kuin nenä päähän Rukalle, jossa ihmisillä on hyvä lomafiilis ja he haluavat päästä nauttimaan tasokkaasta viihteestä. Rukan yöelämä saa aivan uudenlaista nostetta Kaarle XII Ski Rukan myötä”, lupailee Rukahovin hotellinjohtaja Lea Riekki.

Rento after ski ja penkkiurheiljan olohuone

Kunnon hiihtoresortiin kuuluu myös after ski, joka paranee entisestään ehostetun ja kookkaan Ski-terassin myötä, joka sijoittuu aivan Rukan eturinteen juureen. Sukset voi jättää ojoon telineeseen ja terassille voi tulla poikkeamaan vaikka kesken laskun tai palautumaan aktiivisen päivän päätteeksi. Kylmien ja kuumien juomien lisäksi terassilta on mahdollista ostaa pientä purtavaa, jossa pohjoisen maut ovat pääosassa.

Myös Rukahovin aulan Lobby Bar saa raikkaan ilmeen ja tarjontaa laajennetaan. Lobby Bar on penkkiurheilijoiden rento olohuone, jossa voi tunnelmoida kauden kisoja useilta isoilta screeneiltä. Myös juomapuolella tullaan panostamaan erityisesti pienpanimo-oluisiin, joita on saatavilla myös hanasta.

”Uskomme, että uudistukset, kuten pohjoisen oma Kaarle XII Ski Ruka, Lobby Bar ja myymälä houkuttelevat myös hotellissa yöpymättömiä vieraiksemme. Tulevaisuudessa panostamme entistä enemmän viihtyvyyteen ja elämyksiin muun muassa näyttämällä kauden kisoja ja tuomalla Suomen tunnetuimpia esiintyjiä viihdyttämään vieraitamme”, kertoo Rantasipin brand manager Elina Falzon.

Uusi myymälä rakennetaan Rukahovin aulaan ja se tarjoaa tuliaisia ja kivaa ostettavaa niin kotimaisille kuin ulkomaisillekin vieraille. Kaikki uudistukset näkyvät ensimmäisen kerran Rukan talvikauden avajaisissa 11.–13.11.2016.

Ensimmäinen pilottikohde

Rukahovi on yksi uuden Cumulus City & Resort -ketjun pilottikohteista, jossa panostetaan entistä enemmän asiakaskokemukseen ja resort-palveluihin.

”Rukahovi on ensimmäinen kohde, jossa uudistuksia tehdään ja jotka saadaan asiakkaiden nähtäväksi jo ennen Rantasipin ja Cumuluksen varsinaista yhdistymistä. Ja tämähän on vasta alkua, vuoden 2017 aikana uudistuksia tullaan näkemään yhä enemmän ja useammissa hotelleissa”, kertoo Falzon.

Elina Falzon, Brand Manager, 046 600 0372, elina.falzon@restel.fi
Lea Riekki, Hotellinjohtaja, 040 7504 024, lea.riekki@restel.fi

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu noin 240 ravintolaa ja 43 hotellia.  Liikevaihto vuonna 2015 oli 382,6 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. Burger King®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, O’Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway’s -ravintolat ja Tapahtumaravintolat.