Kahden hengen porukka Porvoosta voitti viisi miljoonaa lotosta

Loton löytyi tämän viikon arvonnassa (kierroksella 52/2017) yksi täysosuma, jolla voittaa viisi miljoonaa euroa. Kahden hengen porukkapeli oli pelattu Porvoon R-kioski Torinkulmassa.

Pelaajilla oli viiden viikon kestopeli, jonka viimeisellä kierroksella voitto napsahti. Pelaajat olivat tunnistautuneet Veikkaus-kortilla, joten he saavat voiton automaattisesti tililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua.

6+1 –tuloksia löytyi tällä kierroksella kaksi, joista toinen oli pelattu Kuusamon Salessa ja toinen Hakaniemen R-kioskilla Helsingissä. Voittajat kuittaava voitoistaan 109 065 euroa.

Lotosta voitettiin tällä viikolla yhteensä yli 137 500 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 52/2017) on 3, 5, 8, 28, 30, 38 ja 39. Lisänumero on 4 ja tuplausnumero 18. Ensi viikolla (kierros 1/2018) jaossa on 1,2 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 1068059. Jokerista ei löytynyt täysosumaa. 6 oikein –tuloksia oli kaksi, joista molemmat oli pelattu tuplattuina. Voittajat saavat 40 000 euroa voitoistaan.

Lomatonnin voittorivi on Montreal 51. Lomatonneja meni jakoon 16 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Suomen Ladun perheliikuntahankkeen vetäjä Susanne Blomqvst. Suomen Latu on ulkoilmaelämää edistävä järjestö, joka haluaa sinun liikkuvan parhaassa mahdollisessa seurassa.

Loton täysosumat top 10 (kokonaisvoittopotin mukaan):
paikkakunta, päävoitto, kierros

1. 27,8 milj. euroa (tuplattu voitto): Vaasa 13,9 milj. euroa (10 osuuden porukka) ja veikkaus.fi 13,9 milj. euroa  (10 osuuden porukka, voittajat eri puolilta Suomea), kierros 7/2015
  2. 14,2 milj. euroa: veikkaus.fi (50 osuuden porukka, voittajat eri puolilta Suomea), kierros 24/2017
  3. 14,1 milj. euroa: Tuusula (porukka), kierros 6/2016
  4. 14 milj. euroa: Oulu 7 milj. euroa ja Helsinki 7 milj. euroa, kierros 49/2015
  5. 13,3 milj. euroa: Lahti, kierros 15/2014

Loton tuplaus poistuu – tilalle tulee Plus

Loton Tuplaus poistuu tammikuussa 2018 ja tilalle tulee Vikinglotosta tuttu Plus-pelitapa. Plussaamalla pelaaja voi saada päävoittoa lukuun ottamatta voittonsa viisinkertaisena.

Jos pelirivin plusnumero on oikein, mutta rivillä ei ole muuta voittoa, pelaaja voittaa viisi euroa. Oikealla plusnumerolla saa siis aina varman voiton.

Plussan hinta on 50 senttiä riviltä. Yksi lottorivi maksaa euron, ja hinta on pysynyt samana vuodesta

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.