Kahviuutuus nuorten makuun: Juhla Mokka Tosi Tumma on maidon uusi paras kaveri!

Juhla Mokka – tuoteperheen uusin jäsen on maultaan syvän paahteinen ja voimakasluonteinen. Se sopiikin erinomaisesti piristämään tummapaahtoisen kahvin ystävien aamuhetkiä. Mausta löytyy mehevää marjaisuutta ja makeaa hapokkuutta, jotka juontavat juurensa Keski- ja Etelä-Amerikan, sekä Afrikan parhaisiin kahvilaatuihin.

Tummapaahtoinen kahvi kaipaa vierelleen vahvaluonteisen makuparin

Tummapaahtoinen kahvi vaatii tarjottavalta vahvempaa luonnetta, kuin vaaleapaahtoinen. Juhla Mokka Tosi Tumma -kahvin makupariksi sopii esimerkiksi luumu-toscapiiras, jossa luumuhillokkeen kirpeys taittuu mantelisella kuorrutteella. Maistuva makupari on myös punajuuri-suklaakakku, jonka mehevyys on vertaansa vailla. Lisätietoja ja reseptit löydät Pauligin Makuparit-palvelusta.

Juhla Mokka Tosi Tumma on saatavilla 450g jauhettuna sekä papukahvina päivittäistavarakaupoista lokakuun alusta lähtien. Paahtoaste 4.

*Taloustutkimus Oy: Suodatinkahviseuranta 2016, n=1097

Uuna Kostamo
Brand Manager
Kahvidivisioona, Paulig Group
Puh: 040 163 9003
uuna.kostamo@paulig.com

Viestintä:
Pirjo Hästbacka
Viestintäpäällikkö
Kahvidivisioona, Paulig Group
Puh: 050 356 8 359
pirjo.hastbacka@paulig.com

Paulig-konsernin Kahvidivisioona on Suomessa ja Baltiassa markkinajohtaja ja Venäjällä toiseksi suurin paahdetun kahvin toimittaja. Paulig tarjoaa tuotteitaan ja palveluitaan niin vähittäiskaupalle, HoReCa-sektorille kuin työpaikoille Paulig Professional -liiketoimintayksikön kautta. Suomessa Pauligin tunnetuimpia merkkituotteita ovat Juhla Mokka, Presidentti, Paulig Brazil ja Paulig Mundo sekä kahvijuoma Paulig Frezza ja kaakaojuoma Paulig Tazza. Venäjän ja Baltian markkinoilla suosituimpia ovat Presidentti ja Paulig Classic -kahvit sekä Paulig-espressotuotteet. Yhtiön kahvipaahtimot sijaitsevat Helsingin Vuosaaressa ja Venäjän Tverissä. Vuosaaren Paahtimosta valmistuu vuodessa noin 100 miljoonaa kahvipakettia eli noin 45 miljoonaa kiloa kahvia.

www.paulig.fi