Kai Puustinen Sähkö- ja teleurakoitsijaliitto STUL ry:n toimitusjohtajaksi

Valtiotieteen maisteri Kai Puustinen, 51, on nimitetty Sähkö- ja teleurakoitsijaliitto STUL ry:n toimitusjohtajaksi.

Kain vastuualue tulee kattamaan STUL ry:n lisäksi myös järjestön omistaman Sähköinfo Oy:n toimitusjohtajuuden. Puustinen siirtyy tehtävään Onninen Oy:stä, missä hän on viimeksi toiminut Talotekniikka-yksikön johtajana.

Puustinen aloittaa uudessa tehtävässään 1.10.2019. Hän seuraa tehtävässään Olli-Heikki Kyllöstä, joka jatkaa STUL:n palveluksessa neuvonantajana eläköitymiseensä 31.3.2020 asti.

- STUL:n hallituksen puheenjohtaja Jussi Kuusela, puh. 050 528 0978
- Kai Puustinen, puh. 040 776 7068

Sähkö- ja teleurakoitsijaliitto STUL ry palveluyhtiöineen on sähköisen talotekniikan asiantuntija, edunvalvoja, vahva vaikuttaja ja johtava tiedon tuottaja.

Liiton yli 3 000 jäsenyritystä rakentavat ja pitävät kunnossa sähkö- ja televerkot ja huolehtivat siitä, että kaikki toimii – valaistus, lämmitys, tietoliikenneyhteydet, antennit, hissit, turvajärjestelmät, koneet – kotona, työpaikalla, julkisissa tiloissa ja ulkona.

STUL välittää ammattitietoa jäsenyrityksille ja koko sähköalalle ja jakaa tietoa myös pienrakentajille, kiinteistö- ja rakentamisalalle sekä alan koulutukseen hakeutuville nuorille.