”Kaikki elämästä(ni)” on vuoden 2020 kuunnelluin kirja Nextoryssa

Antti Holman “Kaikki elämästä(ni)” on vuoden kuunnelluin kirja Nextoryssa. Luvut perustuvat Nextoryn vuoden 2020 kuuntelutilastoihin. Lasten äänikirjoista eniten kuunteluja keräsi Miklun “Kaikkien aikojen kirja”.

Antti Holman äänikirja “Kaikki elämästä(ni)” vie ylivoimaisesti ensimmäisen sijan Nextoryn kuunnelluimpien listojen kärjessä samaan aikaan, kun kirjailija Sanna Kiiskin “Tinder-päiväkirja” nousi toiselle sijalle. Miklun “Kaikkien aikojen kirja” ja Carl-Johan Forssén Ehrlinsin “Traktori joka tahtoi nukahtaa” olivat tänä vuonna lasten suosikkiäänikirjoja.

– Monet ovat kääntyneet kirjojen puoleen tämän erikoisen vuoden aikana. Lukeminen ja kuunteleminen Nextoryssa on noussut aivan uudelle tasolle, ja uusien käyttäjien määrässä rikottiin ennätyksiä useita kertoja vuoden aikana. Tarinat voivat samaan aikaan sekä viihdyttää että saada meidät rentoutumaan, sanoo Nextoryn vt. sisältöpäällikkö Magnus Nytell.

Suosituimmat äänikirjojen lukijat
Myös tänä vuonna Aku Laitinen on Nextoryn suosituimpien äänikirjanlukijoiden kärjessä. Laitisen perässä seuraavat Jukka Pitkänen ja Krista Putkonen-Örn. Lukijoista eniten suosiotaan viime vuoteen verrattuna ovat kasvattaneet Usva Kärnä, Ville Tiihonen ja Jukka Pitkänen.

Kuunnelluimmat äänikirjat 2020 - aikuiset
1. Kaikki elämästä(ni) - Antti Holma
2. Tinder-päiväkirja - Sanna Kiiski
3. Määmatka ja muita sinkkuelämän ihmeitä - Henriikka Rönkkönen
4. Unfu*k yourself : lopeta märehtiminen. aloita elämä - Gary John Bishop
5. Satutettu lapsi - Torey Hayden
6. Suon villi laulu - Delia Owens
7. Unisatuja rauhattomille aikuisille - Kurpitsoita ja siideriä - Kathryn Nicolai
8. Cilkan tarina - Heather Morris

9. Paavo Kerosuo
10. Jari Nissinen

Tietoa tilastoista:
Listat perustuvat Nextoryn omiin tilastoihin ja koostuvat vuonna 2020 julkaistuista äänikirjoista, joita Nextoryn asiakkaat Suomessa ovat kuunnelleet eniten vuoden 2020 aikana.

Lisätiedot & Yhteydenotot:
Carolina Laurén, Brand & PR Manager
carolina.lauren@nextory.com, +46 73-316 34 20

Tietoa Nextorysta:
Nextory on Ruotsissa vuonna 2015 perustettu digitaalinen kirjapalvelu, jonka satoja tuhansia e- ja äänikirjoja voi lukea ja kuunnella puhelimella tai tabletilla. Yrityksen on perustanut ruotsalainen yrittäjäkaksikko Shadi Bitar ja Ninos Malki. Nextoryn visio on lisätä lukemista ja tuoda kirjat helpommin saataville tehden siten elämästä rikkaampaa. Sovellus on saatavana useilla markkinoilla Euroopassa, ja Ruotsissa Nextory on nyt markkinoiden toiseksi suurin toimija. Kokeile 14 päivää ilmaiseksi osoitteessa www.nextory.fi

Kirjan ja ruusun päivän uusi kartoitus osoittaa: Kiinnostus digitaalisia kirjoja kohtaan kasvaa – lastenkirjat suosituimpien listan kärjessä23.4.2020 11:09:01 EESTTiedote

Lehdistötiedote 23.04.2020. Kiinnostus ääni- ja e-kirjoihin on lisääntynyt huomattavasti viime aikoina. Tämän osoittaa digitaalisen kirjapalvelu Nextoryn uusi kartoitus. Uusien suomalaisten käyttäjien määrä kasvoi 111 prosenttia maaliskuussa viime vuoden maaliskuuhun verrattuna. Lasten lukeminen ja kuunteleminen on kasvanut kaikkein eniten. Sovelluksen suosituin kategoria on nyt lastenkirjat.