Kaikki oikein toi 125 000 euroa Kokkolaan Kaikki tai ei mitään -pelistä

Kaikki tai ei mitään -pelin kaikki 12 oikein -tulos toi 125 000 euron voiton Sale Koivuhaassa Kokkolassa pelattuun riviin perjantaina (kierros 8/2019).

Voitto tuli euron panoksella. Koska pelaaja käytti Veikkaus-korttia, hän saa voittosumman automaattisesti pankkitililleen.

Edellinen 125 000 euron täysosuma tuli tammikuun lopussa, kun nolla oikein -tulos toi voiton K-Market Sointulassa Valkeakoskella pelattuun riviin (kierros 4/2019). Kokkolan 125 000 euron päävoitto oli vuoden 2019 kolmas. Ensimmäinen meni Kirkkonummen R-kioskissa pelattuun riviin tammikuussa.

Vuonna 2018 Kaikki tai ei mitään -pelistä voitettiin kaikkiaan 24 päävoittoa. Ne olivat suuruudeltaan 125 000–625 000 euroa.

Kaikki tai ei mitään -pelissä voittaa päävoiton, jos onnistuu saamaan kaikki 12 numeroa 24:stä oikein tai vastaavasti jos kaikki numerot menevät väärin. Päävoiton suuruus on panoksen mukaan 125 000–625 000 euroa.

Kaikki tai ei mitään -pelissä on mukana Onnenapila, jolla pelaaja nelinkertaistaa voittonsa, mikäli pelirivin onnennumero menee oikein. Jokaiselle peliriville arvotaan onnennumero 1-4.