Kaikki tai ei mitään -pelin 30. päävoitto Paimioon – 250 000 euroa nettipelaajalle

Paimiolainen nettipelaaja nappasi Kaikki tai ei mitään -pelin historian 30. päävoiton perjantaina 15. syyskuuta. Onnekkaan paimiolaismiehen voittosumma oli 250 000 euroa.

Kahden euron panoksella pelatussa pelirivissä oli kaikki 12 numeroa oikein.

– Tämä tuntuu aivan loistavalta, käsittämättömältä. Kyllä tätä voittoa oli odotettukin! Uskomatonta, voittaja kuvailee tuntemuksiaan Veikkaukselle.

Mies on pelannut Kaikki tai ei mitään -peliä säännöllisesti. Saman kokoluokan voittoja ei ole kuitenkaan aiemmin osunut mistään pelistä.

– Suurin voittoni on ollut muutama tuhat euroa Kenosta, mies kertoo.

Voittaja huomasi voiton tulleen jo heti perjantai-iltana.

– Katsoin illalla kännykästä ennen nukkumaanmenoa, miten pelissä oli käynyt ja huomasin voiton. Ei se meinannut heti tajuntaan mennä, mies kertoo.

Hän aikoo maksaa voitollaan velkansa pois sekä remontoida kotiaan.

– Ei sitten tarvitse siinä remontissa niin pihistellä, hän iloitsee.

Kaikki tai ei mitään -pelin 30 päävoitosta 18 on voitettu täysin oikeilla numeroilla. 12 päävoittoa on tullut rivillä, jossa yksikään numero ei ole ollut oikein.

Kaikki tai ei mitään -peli pähkinänkuoressa

• Ensimmäisen kerran Kaikki tai ei mitään -peli arvottiin perjantaina 13.1.2017.
  • Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000.
  • Suurin mahdollinen voitto viiden euron enimmäispanoksella on 625 000 euroa.
  • Arvonta on joka päivä klo 21. Peliaikaa on klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman – ja täydellisen hudin – todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi:ssä.