Kaikki tai ei mitään -pelistä 125 000 euroa Ikaalisiin

Ikaalisissa pelanneella henkilöllä oli onnea perjantaina 6. lokakuuta. Pelaaja onnistui saamaan Kaikki tai ei mitään -pelissä kaikki 12 numeroa oikein. Hän voitti euron panoksella pelatulla rivillä 125 000 euroa.

Voittaja oli pelannut pelinsä St1-huoltoasemalla Ikaalisissa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän voi lunastaa voittonsa Danske Bankista tai tietyistä Veikkauksen pelisaleista.

Kyseessä oli 31. Kaikki tai ei mitään -pelin päävoitto. Voitoista 19 on voitettu täysin oikeilla numeroilla. 12 tapauksessa rivin kaikki numerot ovat olleet väärin.

Kaikki tai ei mitään -peli pähkinänkuoressa

• Ensimmäisen kerran Kaikki tai ei mitään -peli arvottiin perjantaina 13.1.2017.
  • Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000.
  • Suurin mahdollinen voitto viiden euron enimmäispanoksella on 625 000 euroa.
  • Arvonta on joka päivä klo 21. Peliaikaa on klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman – ja täydellisen hudin – todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi:ssä.