Kaikki tai ei mitään -pelistä 125 000 euroa nettipelaajalle Helsinkiin

Helsingin Vartiokylässä asuva nettipelaaja voitti maanantaina 10. syyskuuta 125 000 euroa Kaikki tai ei mitään -pelistä.

Voitto tuli 12 oikein -tuloksella ja euron panoksella. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Kaikki tai ei mitään on peli, jossa arvontaan kerran päivässä 12 numeroa 24:stä. Päävoiton voittaa joko 12 oikealla tai 12 väärällä numerolla. Pelin päävoitto on panoksesta riippuen 125 000 – 650 000 euroa.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).