Kaikki tai ei mitään -pelistä 125 000 euron voitot Tampereelle ja Varkauteen

Kaikki tai ei mitään -pelistä voitettiin sekä sunnuntaina että keskiviikkona 125 000 euron päävoitot.

Sunnuntaina 22. lokakuuta tamperelainen nettipelaaja arvasi Kaikki tai ei mitään -pelissä kaikki numerot oikein ja voitti euron panoksella 125 000 euroa.

Niin ikään oikeilla numeroilla voitettiin päävoitto keskiviikkona 25. lokakuuta Varkaudessa. Euron panoksella pelattu rivi toi 125 000 euron voiton. Voittaja oli pelannut pelinsä Kangaslammin Salessa.

Sekä Varkaudessa Veikkaus-korttia käyttänyt pelaaja että tamperelainen nettipelaaja saavat voittonsa suoraan tileilleen.

Kaikki tai ei mitään -pelistä on nyt voitettu yhteensä 35 päävoittoa. 22 voittoa on voitettu täysin oikeilla numeroilla ja 13 riveillä, joissa kaikki numerot ovat olleet väärin.

Kaikki tai ei mitään -peli pähkinänkuoressa

• Ensimmäisen kerran Kaikki tai ei mitään -peli arvottiin perjantaina 13.1.2017.
  • Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000.
  • Suurin mahdollinen voitto viiden euron enimmäispanoksella on 625 000 euroa.
  • Arvonta on joka päivä klo 21. Peliaikaa on klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman – ja täydellisen hudin – todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi:ssä.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.