Kaikki tai ei mitään -pelistä 250 000 euroa Lietoon ja 125 000 euroa Lappeenrantaan

Kaikki tai ei mitään -pelistä voitettiin loppuviikosta kaksi suurta voittoa. Toinen voitoista matkasi Lietoon ja toinen oli pelattu Lappeenrannassa.

Lauantaina 8. syyskuuta löytyi yksi Kaikki tai ei mitään -pelin rivi, jossa yksikään numero ei mennyt oikein. Rivi oli lietolaisen nettipelaajan, joka voitti kahden euron rivipanoksella 250 000 euroa. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Voittaja huomasi voiton maanantaina käytyään katsomassa pelitiliään.

– Aika erikoiset ovat tunnelmat nyt. Tämä tuntuu aivan mielettömältä, voittaja kertoo ensi tuntemuksistaan.

Voittaja kertoo pelanneensa Kaikki tai ei mitään -peliä jo jonkin aikaa säännöllisesti ja yleensä kahden euron panoksella. Aiemmat voittosummat ovat olleet euron ja 70 euron väliltä.

– Kyllä tämä raha tuli ihan tarpeeseen. Se menee elämiseen, varmasti löytyy käyttöä, voittaja sanoo.

Perjantaina 7. syyskuuta Kaikki tai ei mitään -pelistä löytyi yksi 12 oikein -tulos. Voittaja oli pelannut rivinsä euron panoksella R-kioski Tori Joutsenossa Lappeenrannassa. Voittosumma oli 125 000 euroa.

Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen on lunastettava voittonsa Danske Bankista.

Kaikki tai ei mitään on peli, jossa arvontaan kerran päivässä 12 numeroa 24:stä. Päävoiton voittaa joko 12 oikealla tai 12 väärällä numerolla. Pelin päävoitto on viiden euron panoksella 625 000 euroa.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.