Kaikki tai ei mitään -pelistä 250 000 euroa Lietoon ja 125 000 euroa Lappeenrantaan

Kaikki tai ei mitään -pelistä voitettiin loppuviikosta kaksi suurta voittoa. Toinen voitoista matkasi Lietoon ja toinen oli pelattu Lappeenrannassa.

Lauantaina 8. syyskuuta löytyi yksi Kaikki tai ei mitään -pelin rivi, jossa yksikään numero ei mennyt oikein. Rivi oli lietolaisen nettipelaajan, joka voitti kahden euron rivipanoksella 250 000 euroa. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Voittaja huomasi voiton maanantaina käytyään katsomassa pelitiliään.

– Aika erikoiset ovat tunnelmat nyt. Tämä tuntuu aivan mielettömältä, voittaja kertoo ensi tuntemuksistaan.

Voittaja kertoo pelanneensa Kaikki tai ei mitään -peliä jo jonkin aikaa säännöllisesti ja yleensä kahden euron panoksella. Aiemmat voittosummat ovat olleet euron ja 70 euron väliltä.

– Kyllä tämä raha tuli ihan tarpeeseen. Se menee elämiseen, varmasti löytyy käyttöä, voittaja sanoo.

Perjantaina 7. syyskuuta Kaikki tai ei mitään -pelistä löytyi yksi 12 oikein -tulos. Voittaja oli pelannut rivinsä euron panoksella R-kioski Tori Joutsenossa Lappeenrannassa. Voittosumma oli 125 000 euroa.

Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen on lunastettava voittonsa Danske Bankista.

Kaikki tai ei mitään on peli, jossa arvontaan kerran päivässä 12 numeroa 24:stä. Päävoiton voittaa joko 12 oikealla tai 12 väärällä numerolla. Pelin päävoitto on viiden euron panoksella 625 000 euroa.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).