Kaikki tai ei mitään -pelistä historian suurin voitto – 625 000 euroa Lapualle

Voittopeli oli pelattu Lapuan Shellillä. Voittaja juhlisti voittoaan juomalla kahvit ABC:llä.

Lapualla tehtiin lauantaina historiaa Kaikki tai ei mitään -pelin osalta. Onnekas pelaaja onnistui nappaamaan pelistä kaikkien aikojen suurimman voiton, 625 000 euroa. Voitto tuli pelin yksivuotispäivänä.

Viiden euron panoksella pelattu voittorivi oli pelattu Lapuan Shell-huoltoasemalla. Voittajalla oli ollut rivissään kaikki numerot oikein.

Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

– Kattoin numerot sunnuntaiaamuna teksti-tv:ltä, ja aina vaan ne olivat oikein, kertoo maanantaina tavoitettu Etelä-Pohjanmaalla asuva voittaja Veikkauksen haastattelussa.

Voittajan ensimmäinen ajatus oli, että tässä täytyy olla jokin virhe.

– ­Pakko oli mennä Seinäjoen ABC:lle tarkistamaan asia. Kun voitto varmistui, juhlimme sitä miehen kanssa juomalla ABC:llä kahvit, nainen sanoo.

– Mahtavalta tuntuu, aivan ihana yllätys eläkeläiselle!

Suunnitelmat voittorahojen varalle ovat selkeät:

– Täytyy pistää rahat jemmaan ja osakkeisiin.

Etelä-Pohjanmaalla asuva nainen pelaa omien sanojensa mukaan usein porukkapelejä, mutta tämä oli hänen ihan oma pelinsä.

– Ei tarvitse jakaa voittoa kenenkään kanssa, voittaja naurahtaa.

Kaikki tai ei mitään -peli tuli myyntiin 13.1.2017 eli tasan vuosi ennen suurvoittoa. Kaikki tai ei mitään pelistä on voitettu nyt yhteensä 42 päävoittoa. Suurin päävoitto ennen viime lauantain suurvoittoa oli 250 000 euroa, joka on voitettu neljä kertaa. Kaikki tai ei mitään -pelin päävoiton suuruus riippuu panoksesta.

Veikkauksen julkaisemia haastatteluja tehdään vain voittajien luvalla ja ne julkaistaan voittajien hyväksymässä muodossa. Voittaminen arpapeleissä perustuu yksinomaan sattumaan. Voittaja ei anna lisätietoja voitosta.

Kaikki tai ei mitään -peli pähkinänkuoressa

• Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000.
  • Suurin mahdollinen voitto viiden euron enimmäispanoksella on 625 000 euroa.
  • Arvonta on joka päivä klo 21. Peliaikaa on klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman – ja täydellisen hudin – todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi:ssä.