Kaikki tai ei mitään -pelistä väärillä numeroilla 125 000 euron voitto Vaasaan

Vaasassa pelannut henkilö onnistui saamaan pelirivinsä kaikki numerot väärin ja voitti 125 000 euroa Kaikki tai ei mitään -pelistä.

Huhtikuun 18. päivän arvonnassa voittanut pelaaja oli pelannut rivinsä Ristinummen S-marketissa Vaasassa. Hän voitti euron panoksella pelatulla rivillä 125 000 euroa.

Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000. Suurin mahdollinen voitto viiden euron panoksella on 625 000 euroa.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.