Kaikki tai ei mitään -pelistä väärillä numeroilla 125 000 euron voitto Vaasaan

Vaasassa pelannut henkilö onnistui saamaan pelirivinsä kaikki numerot väärin ja voitti 125 000 euroa Kaikki tai ei mitään -pelistä.

Huhtikuun 18. päivän arvonnassa voittanut pelaaja oli pelannut rivinsä Ristinummen S-marketissa Vaasassa. Hän voitti euron panoksella pelatulla rivillä 125 000 euroa.

Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000. Suurin mahdollinen voitto viiden euron panoksella on 625 000 euroa.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Karjalaan19.11.2018 15:40Tiedote