Kaisu-Maria Toiskallio Otavan lasten-ja nuortenkirjapäälliköksi

Kustannusosakeyhtiö Otavan lasten- ja nuortenkirjapäälliköksi on 1.1.2018 alkaen nimitetty FM Kaisu-Maria Toiskallio. Osaston nykyinen päällikkö Emma Alftan siirtyy yksityisyrittäjäksi.

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Kaisu-Maria Toiskallio aloitti Otavassa vuonna 2012. Sitä ennen hän ontyöskennellyt mm. Akateemisessa Kirjakaupassa ja Gummeruksella.

”Olen superonnellinen ja innoissani! Minulle on unelmien täyttymys päästä työskentelemään Suomen parhaiden lasten- ja nuortenkirjailijoiden ja kustantamisen huipputiimin kanssa”, sanoo Kaisu-Maria Toiskallio.

”Tästä vuodesta on tulossa Otavalle kaikkien aikojen kirjavuosi. Lasten- ja nuortenkirjojemme suosio on huikeassa kasvussa. Olemme valtavan iloisia tekijöidemme menestyksestä. Kaisu-Maria on intohimoinen kirjallisuuden ammattilainen ja olemme onnellisia saadessamme hänet lasten- ja nuortenkirja-tiimimme vetäjäksi”, sanoo yleisen kirjallisuuden kustannusjohtaja Minna Castrén.

Emma Alftan jatkaa Otavassa kevään ajan ja perehdyttää seuraajansa sekä osallistuu erikseen sovittaviin projekteihin.

Kaisu-Maria Toiskallionja Emma Alftanin esimiehenä toimii kustannusjohtaja Minna Castrén.

Lisätietoja:

Minna Castrén, kustannusjohtaja

minna.castren@otava.fi

Kaisu-Maria Toiskallio, lasten- ja nuortenkirjapäällikkö 1.1.2018 alkaen

kaisu-maria.toiskallio@otava.fi

Kustannusosakeyhtiö Otava on johtava yleisen kirjallisuuden ja oppimateriaalien kustantaja Suomessa. Olemme osa Otava-konsernia, jonka liiketoiminta-alueita ovat kirjat, kauppa, lehdet ja uudet liiketoiminnot.