Kaivo Winter Club tuo huippuartistit Naantalin Kylpylään

Legendaarinen keikkapaikka Naantalin Kaivohuone ei lepää talvellakaan - tänä keväänä upouusi Kaivo Winter Club tuo kolme huippukeikkaa Naantalin Kylpylän tapahtumaravintola Paviljonkiin. Helmi-huhtikuussa Kylpylässä keikkailevat Reino Nordin, Suvi Teräsniska sekä Samuli Edelmann.

Winter Club tuo auringon talviseen Naantaliin

Kaivo Winter Club eli Naantalin Kaivohuoneen lanseeraama talviklubi tuo keväällä kolme huippukeikkaa Naantalin Kylpylään.

Helmikuussa Naantalin kuuluisa aurinko saa keskitalveen apuja, kun valovoimainen multitalentti Reino Nordin astuu Paviljongin lavalle bändeineen pe 9.2. Tuhansien keikkojen tuomalla karismalla ja itsevarmuudella Reino ottaa haltuun yleisön kuin yleisön aina festareista klubikeikoille, eikä varmasti jätä keikkakansaa kylmäksi nytkään.

Maaliskuussa päästään kuulemaan vahvaäänistä mutta herkkää tulkitsijaa, kun Suvi Teräsniska saapuu Paviljonkiin pe 9.3. Tämän menestyneen artistin ehkä tunnetuimpia kappaleita ovat mm. ”Hento kuiskaus”, ”Jos menet pois” sekä ”Täydellinen elämä”. Suvin levyjä on myyty jo yli 300 000 kappaletta, ja hän onkin vakiinnuttanut paikkansa Suomen kirkkaimpien tähtiartistien joukossa.

Kaivo Winter Clubin keikkasarjan päättää huhtikuussa rakastettu näyttelijä ja tulkitsija Samuli Edelmann.  Samuli valloittaa Paviljongin yleisön ainutlaatuisella karismallaan 20.4. Artistin mittava, yli 20 vuotta jatkunut ura sisältää vakuuttavia menestysalbumeita ja -hittejä. Viimeisin albumi Samuli Edelmann ilmestyi joulukuussa 2017, ja on saanut erittäin hyvän vastaanoton.

Bilebreikki kruunaa musiikkielämyksen

Huippuartistien lisäksi Winter Clubilla on toinenkin vetovoimatekijä - kun kerran kylpylässä ollaan, keikan voi paketoida minilomaksi Naantalissa! Omassa hotellihuoneessa voi rauhassa valmistautua iltaan ja sen pehmeään sänkyyn on bileiden loputtua lyhyt matka – ilman taksijonoja. Viikonlopun kruunaa tietysti kiireetön hotelliaamiainen, minkä lisäksi keikasta voi palautua altailla rentoutuen - tai käydä treenaamassa kylpylän kuntosalilla. Kaikki sisältyy samaan edulliseen bilebreikkihintaan. Lisätiedot bilebreikistä Kylpylän sivuilla: https://www.naantalispa.fi/tarjous/kaivo-winter-club/

Kaivo Winter Club -keikat:

Reino Nordin pe 9.2.
Suvi Teräsniska pe 9.3.
Samuli Edelmann pe 20.4.

Liput alkaen 22€ (Ticketmaster ja Kylpylän Promenade-myymälä)
Keikat K-18

Kaivo Winter Club tuo huippuartistit Naantalin kevääseen.

Kaivo Winter Club tuo Reinon, Suvin ja Samulin Naantalin Kylpylän tapahtumaravintola Paviljonkiin.

Naantalin Kylpylässä panostetaan pikkujouluihin17.9.2020 14:31:41 EESTTiedote

Tänäkin syksynä Naantalin Kylpylässä koetaan ennennäkemätön pikkujoulushow, joka on suunniteltu varta vasten Kylpylän Paviljongin lavalle – ja tällä kertaa myös sen ympärille. Yhdessä paikallisen tapahtuma-alan yrityksen Viihdy Turun kanssa toteutettava show tuo kylpylälle kansainvälisesti palkittua sirkusta, akrobatiaa, live-musiikkia ja tietysti yllätyksiä. XmasPERIENCE:n ensi-ilta on pe 13.11. ja tapahtumailtoja järjestetään Kylpylällä yhteensä seitsemän aina perjantaisin ja lauantaisin.

Lääkärit kokoontuvat Naantalissa jo 20. kerran6.2.2020 11:00:09 EETUutinen

TULES TURKU -seminaari järjestetään Naantalin Kylpylässä jo 20. kerran 7.-8.2.2020. Tilaisuus on käytännön tietopaketti lääkäreille, jotka hoitavat erilaisia tuki- ja liikuntaelinongelmia tai muita vaivoja potevia liikkujia ja urheilijoita. Tänä vuonna kuullaan myös poimintoja seminaarin 20-vuotisen historian ajalta. Seminaarin kotipaikka on ollut alusta lähtien Naantalin Kylpylä, ja senjärjestää Paavo Nurmi -keskus yhteistyössä Turunmaan Duodecim-seuran kanssa.