Naantalin Kylpylä Oy

Kaivo Winter Club tuo huippuartistit Naantalin Kylpylään

Legendaarinen keikkapaikka Naantalin Kaivohuone ei lepää talvellakaan - tänä keväänä upouusi Kaivo Winter Club tuo kolme huippukeikkaa Naantalin Kylpylän tapahtumaravintola Paviljonkiin. Helmi-huhtikuussa Kylpylässä keikkailevat Reino Nordin, Suvi Teräsniska sekä Samuli Edelmann.

Winter Club tuo auringon talviseen Naantaliin

Kaivo Winter Club eli Naantalin Kaivohuoneen lanseeraama talviklubi tuo keväällä kolme huippukeikkaa Naantalin Kylpylään.

Helmikuussa Naantalin kuuluisa aurinko saa keskitalveen apuja, kun valovoimainen multitalentti Reino Nordin astuu Paviljongin lavalle bändeineen pe 9.2. Tuhansien keikkojen tuomalla karismalla ja itsevarmuudella Reino ottaa haltuun yleisön kuin yleisön aina festareista klubikeikoille, eikä varmasti jätä keikkakansaa kylmäksi nytkään.

Maaliskuussa päästään kuulemaan vahvaäänistä mutta herkkää tulkitsijaa, kun Suvi Teräsniska saapuu Paviljonkiin pe 9.3. Tämän menestyneen artistin ehkä tunnetuimpia kappaleita ovat mm. ”Hento kuiskaus”, ”Jos menet pois” sekä ”Täydellinen elämä”. Suvin levyjä on myyty jo yli 300 000 kappaletta, ja hän onkin vakiinnuttanut paikkansa Suomen kirkkaimpien tähtiartistien joukossa.

Kaivo Winter Clubin keikkasarjan päättää huhtikuussa rakastettu näyttelijä ja tulkitsija Samuli Edelmann.  Samuli valloittaa Paviljongin yleisön ainutlaatuisella karismallaan 20.4. Artistin mittava, yli 20 vuotta jatkunut ura sisältää vakuuttavia menestysalbumeita ja -hittejä. Viimeisin albumi Samuli Edelmann ilmestyi joulukuussa 2017, ja on saanut erittäin hyvän vastaanoton.

Bilebreikki kruunaa musiikkielämyksen

Huippuartistien lisäksi Winter Clubilla on toinenkin vetovoimatekijä - kun kerran kylpylässä ollaan, keikan voi paketoida minilomaksi Naantalissa! Omassa hotellihuoneessa voi rauhassa valmistautua iltaan ja sen pehmeään sänkyyn on bileiden loputtua lyhyt matka – ilman taksijonoja. Viikonlopun kruunaa tietysti kiireetön hotelliaamiainen, minkä lisäksi keikasta voi palautua altailla rentoutuen - tai käydä treenaamassa kylpylän kuntosalilla. Kaikki sisältyy samaan edulliseen bilebreikkihintaan. Lisätiedot bilebreikistä Kylpylän sivuilla: https://www.naantalispa.fi/tarjous/kaivo-winter-club/

Kaivo Winter Club -keikat:

Reino Nordin pe 9.2.
Suvi Teräsniska pe 9.3.
Samuli Edelmann pe 20.4.

Liput alkaen 22€ (Ticketmaster ja Kylpylän Promenade-myymälä)
Keikat K-18

Kaivo Winter Club tuo huippuartistit Naantalin kevääseen.

Kaivo Winter Club tuo Reinon, Suvin ja Samulin Naantalin Kylpylän tapahtumaravintola Paviljonkiin.

Naantalin Kylpylä Oy

Lue lisää julkaisijalta Naantalin Kylpylä Oy

Kreisideittailua ja hääkomediaa Naantalissa - Kylpyläteatteri sai jatkoa20.10.2017 13:55Tiedote

Viime vuonna Naantalin Kylpylän ja Linnateatterin aloittama yhteistyö saa jatkoa tänä syksynä - Kylpylän tapahtumaravintola Paviljongissa nähdään peräti kaksi näytelmää, Sinisilmäisyydestä sakotetaan sekä uutuuskomedia Kaaso & Bestman pulassa. Tarkoituksena on tarjota teatteria sekä syysiltojen piristykseksi että pikkujoulurientoihin. Erityistä huomiota on kiinnitetty näytösten osallistavuuteen, ja marraskuun ensimmäisenä päivänä kokeillaan myös ihan uutta konseptia, teatteritreffejä.

Taistele aikaa vastaan Naantalin Kylpylässä - Naantalin ensimmäiset huonepakopelit avataan helmikuussa13.1.2017 08:21Tiedote

Naantalin Kylpylän elämystarjonta monipuolistuu entisestään, kun Naantalin ensimmäiset huonepakopelit avataan Kylpylässä 17.2.2017. Jännitystä ja onnistumisen riemua tarjoavat pulmahuoneet toteutetaan yhteistyössä valtakunnallisesti toimivan Escape Events Finland Oy:n kanssa. Naantali on laadukkaista ja monipuolisista peleistään tunnetun yrityksen ensimmäinen aluevaltaus Lounais-Suomessa. Pelaamaan ovat tervetulleita niin kaveriporukat, perheet kuin yritysryhmätkin. Kolmen pulmahuoneen kokonaisuus mahdollistaa samanaikaisen pelin ja leikkimielisen kisailun isommallekin porukalle.