Kaksoisvoitto Naantaliin Luonto matkailussa –kilpailussa

Arktiset Aromit ry:n ja Suomussalmen kunnan yhteistyössä järjestämän Luonto matkailussa –kilpailun voittajat julkistettiin lauantaina matkamessuilla. Yhteistyössä kilpailun organisoinnissa oli myös Suomen Matkailuorganisaatioiden yhdistys - Suoma ry. Kilpailuun osallistui hyvin monipuolisesti ehdotuksia eri puolelta Suomea ja eri teemoista.

Kaksoisvoitto Naantaliin

Yrityssarjan jo olemassa olevan tuotteen sarjassa voittoon kiri Naantalista Kultaranta Resort Outdoor – TULI –tuotteella. Yrityssarjan konseptointivaiheessa olevan tuotteen sarjan ykkönen oli Turun saaristossa sijaitseva Herrankukkaro Oy ehdotuksella Mertemme salaiset herkut -villikalojen matka merestä lautaselle. Yrityssarjan ideatason voiton otti Rahula Ranch Mikkelistä kuusenkerkän keruuretkellään.

Olemme erittäin ylpeitä alueellamme viriävistä ideoista ja uusista palveluista, joilla houkuttelemme uusia matkailijoita ja tarjoamme jotain uutta jo Naantalin tunteville kanta-asiakkaillemme, iloitsee Visit Naantalin toimitusjohtaja Tarja Rautiainen.

Avoimessa sarjassa jo olemassa olevan tuotteen sarja voittaja oli Tuusulanjärven Matkailu ry:n ehdotus Luontoretki Pikku-Kolille Uudeltamaalta. Ideatason sarjan voitti Jari Paasovaaran PureKainuu.com Hossasta. Yleisöäänestyksessä voiton nappasi kilpasarjassakin pärjännyt Herrankukkaro Oy.

Kilpailun tavoitteena oli nostaa esiin nykyistä monipuolisemmin luonnon ja luonnontuotteiden mahdollisuuksia myös matkailussa. Kilpailuehdotuksia tullaan esittelemään keväällä ilmestyvässä Luonnosta sinulle –verkkojulkaisussa.

Herrankukkaron tuotteesta

Karioskari Kangas