Kalevala Koru ja Nightwish julkaisevat korusarjan EVOLUTION SERIES BY NIGHTWISH

Kalevala Koru tuo markkinoille yhteistyössä Nightwish-yhtyeen kanssa uuden korusarjan EVOLUTION SERIES BY NIGHTWISH.

Tämän vuoden keväästä lähtien Nightwishin solisti, hollantilainen sopraano Floor Jansen on toiminut Kalevala Korun korukasvona. Nyt yhteistyö laajenee, kun yritys julkistaa yhteistyössä Nightwishin kanssa suunnitellun korusarjan Evolution Series by Nightwish.

– Saimme keväällä Floor Jansenista upean korukasvon, ja nyt yhteistyö laajenee Nightwish-korusarjaksi. Olemme Kalevala Korussa todella iloisia tästä yhteydenotosta – pääsemme näkymään kansainvälisillä areenoilla Suomen kansainvälisimmän bändin mukana, toteaa Kalevala Korun toimitusjohtaja Riitta Huuhtanen.

Uusi korusarja on uskollinen Nighwishin ”Endless Forms Most Beautiful” -teemalle elämän monimuotoisuudesta. Tätä yhtyeen perustaja, muusikko Tuomas Holopainen myös painotti yhteistyössä.

– Bändille oli tärkeää heti alusta lähtien, että kun korusarjaa lähdetään tekemään, se heijastaa jollain tavalla uuden levymme teemaa. Levyn sanoma viittaa elämän monimuotoisuuteen tällä planeetalla; olemme yhtä, samasta DNA:sta tehty, kaikki samaa ainetta. Se on äärettömän kaunis ja nöyräksi tekevä fakta, jota haluamme tuoda levyllä esiin. Tätä samaa teemaa noudattelee myös uusi korusarja.

Kalevala Korun toimitusjohtaja Riitta Huuhtanen uskoo vahvasti korusarjan menestykseen.

– Nightwish on tunnettu ja rakastettu yhtye paitsi kotimaassaan Suomessa myös ympäri maailman. Odotamme innolla sekä fanien että suuren yleisön vastaanottoa korusarjalle.

Evolution Series by Nightwish -sarjaan kuuluvat kaksi erilaista hopeista riipusta ja rannekoru. Isompi riipus on saanut muotonsa fossiilisesta merieläimestä ammoniitista. Pienempi riipus noudattelee DNA:n spiraalimaista kuviota.

Korusarja tulee kauppoihin lokakuun puolivälissä, mutta on ennakkomyynnissä yhtyeen virallisessa fanituotekaupassa Nightwish-shopissa (shop.nightwish.com) 18.8. lähtien sekä Kalevala Korun omassa verkkokaupassa 1.9. lähtien. Korusarjaa myydään myös Nightwishin maailmankiertueella.

Kalevala Koru Oy/Petra Nikkinen, viestintä ja PR, puh. 040 521 7772, petra.nikkinen@kalevalakoru.fi

Vuonna 1937 perustettu Kalevala Koru on Suomen rakastetuin korutalo ja merkittävin kultaseppien ja korualan ammattilaisten työllistäjä Suomessa. Kalevala-korut valmistetaan käsityönä yrityksen omalla tehtaalla Helsingin Konalassa yli 80 Korulaisen voimin. Kotimainen valmistus ja sosiaalinen vastuu ovat tärkeitä arvoja yrityksen toiminnassa.

85 vuotta nuori – Kalevala Koru panostaa vastuullisuuteen ja kiertotalouteen, mutta hyvän tekeminen on edelleen kaiken ytimessä8.12.2022 08:00:00 EET | Tiedote

Kalevala Koru lähtee hakemaan kasvua second handista – “Haluamme osoittaa, että myös korubisnes voi rakentua vahvasti kiertotalouteen”15.11.2022 09:34:51 EET | Tiedote