Kannelmäen entisen ostoskeskuksen tontille Lumo-vuokra-asuntoja

Lumo Kodit Oy rakennuttaa Helsingin Kantelettarentie 15:een 45 Lumo-vuokra-asuntoa. Asunnot tulevat Kannelmäen ostoskeskuksen paikalle rakennettavaan Uusi Kannelmäki -kortteliin, hyvien palvelujen ja kulkuyhteyksien äärelle. Asunnot ovat yksiöitä, kaksioita ja kolmioita. Asuntojen rakentaminen on käynnistynyt ja kohde valmistuu loppuvuodesta 2018.
  • Investointi on strategiamme mukainen hanke ja sisältyy Pohjola Rakennus Oy Uusimaan kanssa tehtyyn esisopimuspakettiin, sanoo Kojamo Oyj:n kiinteistökehitysjohtaja Kim Jolkkonen.
  • Yhteistyö Kojamon kanssa varmistaa, että Uusi Kannelmäki -aluehankkeemme ensimmäinen vaihe saadaan toteutettua nopeasti ja tehokkaasti. Rakennamme alueelle useita kohteita tulevien vuosien aikana, toteaa Pohjola Rakennus Oy Uusimaan toimitusjohtaja Kim Bono.

Uudesta Kannelmäestä on hyvät liikenneyhteydet joka suuntaan niin junalla, busseilla kuin omallakin autolla. Kortteliin tulee päivittäistavarakauppa, ravintola sekä muita palveluja. Kauppakeskus Kaaren monipuoliset palvelut ovat myös hyvin lähellä. Hämeenlinnantien ja Kehä I:n läheisyys mahdollistavat helpon ja nopean liikkumisen. Taloon rakennetaan 26 autopaikkaa pysäköintikannen alle.