SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Kansainvälinen matkailualan tunnustus Radisson Blu Seaside Hotelille

Kansainvälinen World Travel Awards on jakanut vuoden 2019 matkailualan palkinnot. Radisson Blu Seaside Hotelin Seaside Suite palkittiin Suomen johtavana hotellisviittinä. Tunnustus on Seaside Hotelille jo kolmas – johtavan hotellisviitin tunnustuksen Seaside sai myös viime vuonna, ja aiemmin hotelli on palkittu myös Suomen parhaana hotellina. Palkinnot luovutettiin myöhään lauantai-iltana Madeiran saarella Portugalissa pidetyssä juhlagaalassa.

Seaside Suite merellisine näköaloineen ja roof top -porealtaineen tarjoaa poikkeukselliset puitteet.

”Olen erittäin iloinen jo toistamiseen saamastamme tunnustuksesta. Se kertoo mielestäni siitä, että olemme todella onnistuneet luomaan asiakkaita kiehtovan ja uudenlaisen sviittikokemuksen. Olemme sitoutuneet jatkuvasti kehittämään toimintaamme, jotta pystymme parhaalla mahdollisella tavalla tuottamaan merkityksellisiä elämyksiä asiakkaillemme. Seaside Suite merellisine näköaloineen ja roof top -porealtaineen tarjoaa poikkeukselliset puitteet, mutta kehitämme jatkuvasti myös kokemukseen liittyviä palvelutuotteitamme. Hotellisviitit tänä päivänä ovat monikäyttöisiä majoitus- ja tapahtumapaikkoja, ja haluamme jatkossakin olla niiden osalta Suomen paras ja kiinnostavin, sanoo Radisson Blu Seaside Hotelin hotellinjohtaja Kaija-Riitta Uusitalo.

World Travel Awards on vuonna 1993 perustettu organisaatio, joka palkitsee vuosittain matkailu- ja turismitoimialan ansioituneimmat toimijat. Eri kategorioiden parhaat ovat matkailualan ammattilaisten äänestämiä.

Kaija-Riitta Uusitalo, hotellinjohtaja, Radisson Blu Seaside Hotel, kaija-riitta.uusitalo@radissonblu.com, p. 050 388 3885

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Radisson Blu -hotelliketju kuuluu Radisson Hotel Groupiin, joka on yksi maailman nopeimmin kasvavista hotelliryhmittymistä. Ryhmään kuuluvat Radisson Blu Hotellien lisäksi Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, sekä Country Inn & Suites by Radisson. Radisson Hotel Groupilla on toiminnassa ja rakenteilla yli 1 400 hotellia ympäri maailmaa. Radisson Blu Hotelleja on Suomessa kahdeksan, joista neljä Helsingissä sekä yksi Espoossa, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Hotellit ovat keskittyneet tarjoamaan yksilöllisiä elämyksiä, ja yhteistä niille on kansainvälisesti palkittu palvelun laatu. Kaikki Suomen hotellit ovat Green Key -sertifioituja. Radisson Hotel Group on valittu jo yhdeksänä vuonna peräkkäin maailman eettisimpien yritysten joukkoon.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Lumi julkaisee uuden nahkalaukkumalliston – laukut myyntiin vain Prismoihin17.7.2019 08:00:00 EESTTiedote

Marketketju haluaa yllättää asiakkaitaan kotimaisten design-brändien yksinoikeusmallistoilla. Kotimainen Lumi Accessories tunnetaan laadukkaista nahkalaukuistaan, joilla on vankka ihailijakuntansa. Nyt Prisma ja Lumi aloittavat yhteistyön, jonka myötä laukut tulevat kaikkien saataville. Uuden ARKI Collection -malliston uniikit laukut tulevat yksinoikeudella myyntiin Prismoihin 17.7. Mallisto sisältää kolme erikokoista laukkua, jotka on suunniteltu avuksi arjen haasteisiin. Suunnittelussa on tavoiteltu keveyttä, toiminnallisuutta ja helppohoitoisuutta. Kaikki turha on karsittu pois. Tämä näkyy myös laukkujen hinnoissa.