Karamellipossullaan ihastuttanut Jim Lim nyt saatavilla kotiinkuljetuksella Huuvasta
Jim Lim by Farang liittyy Huuvan Niittykummun keittiön valikoimaan. Niittykummun ja lähialueiden asukkaat voivat nyt tilata Huuvasta Jim Limin suosikkiannoksia, kuten karamellipossua ja satay-vartaita, suoraan kotiovellensa.

Ravintoloitsija Matti Wikbergin Jim Lim by Farang -konsepti on tuttu suosikkiravintola Farangista. Karamellipossullaan ruokailijat ihastuttanut konsepti rantautui Suomeen Tukholmasta alkunsa saaneesta Farangin fast casual –ravintolakonseptista.
Kaakkois-Aasiasta vaikutuksia saava Jim Lim tarjoaa jatkossa Huuvassa täyteläisiä curryja, koukuttavia kastikkeita, meheviä satay-vartaita ja suussa sulavia ribsejä. Kaikki valmistetaan tuoreena toimitusta ja noutoa varten. Huuvan Niittarista tilattavissa annoksissa on läsnä Jim Limille ominaiset makeiden, suolaisten ja happamien makujen harmoninen vuorovaikutus.
”Jim Limin lähtökohtana on ollut uniikit maut ja laadukkaat raaka-aineet. Olemme innoissamme uudesta yhteistyöstämme Huuvan kanssa, jonka avulla tuomme Jim Limin annokset Niittykummun lähialueiden asiakkaille. Huuvan kanssa pystymme helposti laajentamaan omaa toimintaamme ja varmistamaan sen, että annokset maistuvat juuri siltä, miltä niiden pitääkin”, kertoo Matti Wikberg, ravintoloitsija ja Jim Lim by Farang -konseptin perustaja.
“Upeaa saada Jim Limin kaltainen brändi mukaan Huuvan alustalle. Huuvan missiona on tuoda astetta parempaa ruokaa kotiovelle, joten suomalaisten rakastamat Jim Limin maut karamellipossuineen ovat oiva lisä kasvavaan valikoimaamme”, sanoo Ville Leppälä, Huuvan toimitusjohtaja ja toinen perustaja.
Huuva Niittarin muut ravintolat ovat Helsingin parhaat burgerit kokkaava Boneless, terveellisistä vaihtoehdoistaan tunnettu Green Hippo ja autenttista sichunialaista ruokaa kokkaava Brokadi.
Huuvalla on tällä hetkellä 11 keittiötä, joista yksi Berliinissä. Loput toimipaikoista on sijoitettu ympäri suuria kaupunkeja, mahdollistaen naapurustoille uusia ja vaihtelevia ruokakokemuksia. Jokaisessa Huuvan toimipaikassa on kolmesta kuuteen tunnettua ravintolabrändiä, kuten Green Hippo, Seksico tacos ja Boneless. Asiakkaiden ei tarvitse valita ravintoloiden väliltä, vaan Huuvan kautta kotiin voi tilata annoksia jokaisen ravintolan listalta, mahdollistan perheille ja porukoille helpon tavan tilata jokaiselle maistuvat annokset kotiin.
Huuva Niittarin Jim Lim -valikoimassa:
12 Vietnamese Wings – 14,00 €
Friteerattuja kanansiipiä, nahm pla karamellia, chiliä. (L, K, G, M)
Panang Curry – 16,00 €
Panang currya, kookomaitoa, maapähkinää, bataattia. Tarjoillaan jasmiiniriisin kanssa. Vaihtoehtona kana tai tofu
Red Thai Curry – 16,00 €
Punaista currya, kanaa tai tofua, vihreitä papuja, kirsikkatomaatteja. Tarjoillaan jasmiiniriisin kanssa. (L, G, M)
Pork Ribs & Palm Sugar Caramel – 16,00 €
Paahdettuja possun ribsejä, palmusokerikaramellia. Tarjoillaan jasmiiniriisin kanssa. (L, G, M)
SOM TAM `JIM LIM STYLE´ – 16,00 €
Mausteinen salaatti vihreästä papaijasta, porkkanaa, tomaattia, paahdettua maapähkinää, tamarindia, punainen `nahm jim´ dressing
Kuljetusajat
Maanantai 11.00–20.00
Tiistai 11.00–20.00
Keskiviikko 11.00–20.00
Torstai 11.00–20.00
Perjantai 11.00–22.00
Lauantai 11.00–22.00
Sunnuntai Suljettu
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Anna BrchiskyBamla Agency
Puh:+358415458441anna@bamla.agencyKuvat
Linkit
Huuva
"Huuva tuo kaupunkien trendiravintoloiden herkut lähiöiden asukkaille. "
Yhdeksi kiinnostavimmaksi suomalaiseksi startupiksi listattu Huuva rakentaa keittiötoimipaikkoja ympäri kaupunkeja ja lähiöitä. Yksi Huuvan keittiötoimipaikka kerää kolmesta kymmeneen tunnettua ravintolabrändiä saman katon alle. Samassa tilauksessa asiakas voi siis tilata useiden eri ravintoloiden ruokia yhdellä tilauksella. Huuvan brändivalikoimaan kuuluvat suosikkiravintolat kuten Green Hippo, Seksico Tacos, Boneless ja Cafe Bar 9. Yhteensä Huuvalla on 11 keittiötoimipaikkaa, joista yksi Berliinissä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Bamla Agency
Suomalainen Elements of AI -verkkokurssi ylitti miljoona osallistujaa23.5.2023 11:00:00 EEST | Tiedote
Vuonna 2018 julkaistu suomalainen Elements of AI -verkkokurssi saanut jo miljoona ihmistä tutustumaan tekoälyn perusteisiin ja vakiinnuttanut paikkansa yhtenä maailman suosituimmista verkkokursseista. Kurssille on osallistunut opiskelijoita 170 maasta.
Lifeline Ventures keräsi uuden 150 miljoonan euron rahaston – jatkaa aikaisen vaiheen yrittäjien tukemista17.5.2023 12:25:21 EEST | Tiedote
Poikkeuksellisista menestystarinoistaan tunnettu suomalainen alkuvaiheen sijoittaja Lifeline Ventures julkistaa tänään uuden 150 miljoonan euron rahastonsa. Uusi rahasto on yksi suurimmista Suomessa koskaan kerätyistä rahastoista. Samalla se jatkaa Lifelinen menestyksekästä sijoitusstrategiaa, jonka keskiössä ovat erittäin varhaisen vaiheen yritykset.
Elsa Arola Bamla Agencyn uudeksi viestintä- ja PR-päälliköksi3.5.2023 14:01:43 EEST | Tiedote
Elsa Arola on nimitetty Bamla Agencyn uudeksi viestintä- ja PR-päällikköksi. Arola tulee työskentelemään tiiviisti Bamla Agencyn pääomasijoitusalalla toimivien asiakkaiden kanssa, keskittyen erityisesti strategiseen viestintään ja kansainväliseen mediaviestintään.
Kulttuuritalo uudistuu – ASM Global "Kultsan" uudeksi operaattoriksi2.5.2023 12:07:21 EEST | Tiedote
Maailman johtavana tapahtumatilojen hallinnoijana tunnettu ASM Global huolehtii jatkossa Helsingin Kulttuuritalon toiminnoista. Kulttuuritalon uutena operaattorina ASM Global avaa virallisesti toimintansa Suomen markkinoilla. ASM Global hallinnoi globaalisti yli 350 tapahtumapaikkaa ja tarjoaa tilat yli 20,000 erilaiselle kulttuuritapahtumalle vuosittain. ASM Globalin hallinnoimissa tapahtumatiloissa vierailee vuosittain 165 miljoonaa tapahtumakävijää.
Boksi ostaa vaikuttajaviestinnän toimisto Monochromen ja laajentaa palveluitaan26.4.2023 12:41:46 EEST | Tiedote
Vuonna 2016 perustettu luova vaikuttajatoimisto Monochrome siirtyy osaksi vaikuttajamarkkinoinnin alustasta tunnettua Boksia. Yritysoston myötä Boksin palvelut laajenevat tehostetusta ja helposta vaikuttajakampanjoiden hallinnasta räätälöityihin vaikuttajakampanjoihin. Monochrome jatkaa toimintaansa osana Boksia nykyisellä nimellään.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme