Avaus Marketing Innovations Oy

Kasvu jatkuu - Avaus palkkaa 20 keväällä

Markkinoinnin ja mainonnan teknologiaratkaisuja ja luovia sisältöjä tarjoava Avaus Marketing Innovations Oy paransi tulosta ja kasvatti liikevaihtoaan 26 prosenttia vuonna 2015. Kansainvälistyvä Avaus teki 8,1 miljoonan euron liikevaihdolla lähes 900 tuhannen euron käyttökatteen (EBITDA).

Avauksen luova johtaja Jyrki Poutanen

Avauksen kasvua vauhditti viimeisellä neljänneksellä Ruotsin ja Puolan liiketoimintojen ripeä käynnistys, sekä uudet teolliset asiakkuudet. Avauksen BtoB liiketoiminnasta vastaava Emma Storbacka on erityisen iloinen Avauksen teollisista asiakkuuksista, jotka nyt muodostavat puolet kaikista asiakkuuksista.

Wärtsilä ja Kemira ovat hyviä esimerkkejä sellaisista teollisuusyrityksistä, jotka uskovat globaalin digitaalisen markkinoinnin voimaan ja ovat valmiita investoimaan sen mukaan, sanoo Storbacka.

Ensin investoidaan teknologiaan ja analytiikkaan, sen jälkeen paukkuja laitetaan uudenlaiseen luovaan sisältöön, sanoo Avauksen luova johtaja Jyrki Poutanen. Erottuvien konseptien, datan ja teknologian yhdistämisessä piilee Avauksen osaamisen ydin. –Moni markkinoija pomppii yhdellä jalalla, me haluamme auttaa heitä juoksemaan kolmella, sanoo Poutanen.

Puolan ja Ruotsin liiketoiminnot saivat Avauksen operatiivisen johtajan Tuomo Räsäsen mukaan lentävän lähdön. Avauksen kansainvälistymisen ajoitus meni “nappiin”.

Saimme koneiston rakennettua juuri kun kymmenkunta uutta asiakkuutta lähtivät käyntiin syksyllä, sanoo Räsänen, jonka mukaan kasvun odotetaan jatkuvan ripeänä vuonna 2016. Yritys hakee palvelukseensa ainakin 20 henkilöä Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 2015 henkilökunta kasvoi 62 henkilöstä 90 henkilöön, joista 15 työskentelivät ulkomailla.

Lisätietoja:
Tuomo Räsänen
COO
Avaus
tuomo.rasanen@avaus.fi

Avauksen luova johtaja Jyrki Poutanen

Avaus Marketing Innovations Oy
Merimiehenkatu 36 d

020 1500 300, info@avaus.fihttp://avausmarketing.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Avaus Marketing Innovations Oy

Asiakkuusindeksi 2016: S-Pankki nousi kärkeen asiakasuskollisuudessa27.9.2016 11:00Tiedote

Yritysten asiakasuskollisuutta seuraavan Asiakkuusindeksi 2016 -tutkimuksen ykkössijalle on noussut S-Pankki. Veikkaus nousi viime vuoden viidenneltä sijalta toiseksi. Kolmikon täydentää tasapisteissä olleet OnniBus sekä Osuuspankki. Kovimmasta noususta vastasi LähiTapiola, joka kipusi listalla 11 sijaa ylöspäin. Tänään julkistetun tutkimuksen ovat tehneet Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML) ja Avaus Marketing Innovations Oy.