Kasvu Open järjestää maksuttoman sparrauspäivän kaikille mukaan hakeneille

- Yksi arvomme on: Kasvu kuuluu kaikille. Tämä kevät sai meidät miettimään, miten voisimme elää sen paremmin toteen. Siitä syntyi idea Kasvu Open -sparrauspäivään, johon kutsutaan kaikki Kasvu Openiin (2020) mukaan hakeneet yritykset, sanoo Kasvu Openin toimitusjohtaja Jaana Seppälä.

Kasvu Open -sparrauspäivä on yrityksille maksuton, digitaalisesti järjestettävä tapahtuma. Sparrauspäivän sparraajat ovat Kasvu Openin valtakunnallisten kumppaneiden asiantuntijoita, jotka lähtevät mukaan pro-bono -hengessä. Kuva: Kasvu Open

Kasvu Open -sparrauspäivään kutsutaan kaikki Kasvu Open -kaudelle 2020 mukaan hakeneet yritykset, jotka eivät tulleet valituksi Kasvupolkujen sparrauksiin.

- Sparrausta, apua oman liiketoiminnan kehittämiseen tai tässä hetkessä jopa elossa pitämiseen, tarvitaan nyt paljon. Jos meillä on valmius auttaa yrityksiä, jotka käden ojentavat, tehtävämme on siihen tarttua ja tarjota apua, sanoo Kasvu Openin toimitusjohtaja Jaana Seppälä.

Kasvu Open -kaudelle haki 528 yritystä, joista 320 yritystä valittiin mukaan Kasvupoluille. Mukaan sparraukseen jäi valitsematta 208 yritystä.

KUMPPANIT MAHDOLLISTAVAT MAKSUTTOMAN SPARRAUKSEN

Kasvu Open -sparrauspäivä on yrityksille maksuton, digitaalisesti järjestettävä tapahtuma. Sparrauspäivän sparraajat ovat Kasvu Openin valtakunnallisten kumppaneiden asiantuntijoita, jotka lähtevät mukaan pro-bono -hengessä.

- Kaikki kumppanimme tukivat ajatusta, että tänä vuonna sparraamme kaikkia mukaan hakeneita yrityksiä. Tämä on myös kumppaneillemme suora ja tehokas tapa auttaa yrityksiä, sanoo Jaana Seppälä.

Kasvu Open -sparrauspäivän teemat suunnitellaan vastaamaan yritysten hakuvaiheessa ilmoittamia sparraustarpeita. Yksi suurimmista kasvun haasteista on markkinointi.

- Halusimme ehdottomasti lähteä mukaan sparrailemaan kaikkia yrityksiä, jotka ovat kiinnostuneita Kasvu Openin verkostoista. MarkkinointiAkatemia on erikoistunut digitaaliseen asiakashankintaan ja digimarkkinointiin, joten asiantuntijoidemme näkökulmista on varmasti hyötyä kasvua tavoittelevien yritysten auttamisessa, sanoo MarkkinointiAkatemian markkinointikoordinaattori Veera Pelkonen.

Kasvu Open -kaudelle 2020 mukaan hakeneet yritykset saavat kutsun sparrauspäivään viikolla 25. Kasvu Open -sparrauspäivä järjestetään syyskuussa 2020.

Lisätiedot:

Jaana Seppälä
toimitusjohtaja, Kasvu Open
jaana.seppala@kasvuopen.fi

Kasvu Open on Suomen suurin, kaikille yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma. Mukaan sparraukseen voi hakea yrityksen liikevaihdosta, toimialasta, sijainnista tai iästä riippumatta.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, MarkkinointiAkatemia, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, Isku, KPMG, Kauppakamari, Kitee, Rastor-instituutti, If, AWS ja Salesforce.