Kasvu Open Kauppalehti Kasvajat-kiertueen mukana Jyväskylässä

Jyväskylässä haastateltavaksi saapuu Jukolan Juuston juustomestari ja toimitusjohtaja Markku Liias. Yritys on neljän vuoden aikana kymmenkertaistanut myynti- ja tuotantomäärät ja nostanut liikevaihdon 100 000 eurosta miljoonaan euroon.
Jukolan Juusto oli mukana Kasvu Openissa vuosina 2017 ja 2018. Mukaan Liiakselle tarttui paljon uusia oppeja ja näkökulmaa yritystoiminnan kehittämiseen. Jukolan Juuston toimitusjohtaja Markku Liias kuvassa vasemmalla.

Kauppalehden toimitus lähtee maakuntiin Kasvajat -kiertueen merkeissä toukokuussa 2019. Kiertue vierailee Oulussa, Jyväskylässä, Tampereella, Turussa ja Helsingissä 14.-28.5.2019 välisenä aikana.

Kasvu Open tekee yhteistyötä Kauppalehti Kasvajat-kiertueen kanssa. Jokaisella paikkakunnalla päivän ohjelmassa on paikallisen yrittäjän haastattelu. Yritykset ovat Kasvu Openista tuttuja kasvuyrityksiä vuosilta 2016-2018. Yrityshaastatteluissa kasvuyritysten edustajat kertovat yritystensä kasvun haasteista ja onnistumisen avaimista.

Jyväskylässä mukana Jukolan Juusto

Jyväskylässä 15.5. haastateltavaksi saapuu Jukolan Juuston juustomestari ja toimitusjohtaja Markku Liias. Yritys on neljän vuoden aikana kymmenkertaistanut myynti- ja tuotantomäärät ja nostanut liikevaihdon 100 000 eurosta miljoonaan euroon.

“Meillä Jukolan Juustossa työ pyritään pitämään mielekkäänä. Työyhteisössä korostuu rehellisyys, avoimuus ja positiivinen tekemisen meininki. Tärkeää on, että kaikilla on hyvä olla”, Liias kuvailee yrityksen toimintaa.

Kiertueen muut Kasvu Open -yritykset ovat Markkinointiviestintätoimisto KuuluQuvaHotel & Spa Resort Järvisydän ja Profin Oy.

Lue blogijuttu Jukolan Juustosta tästä.

Kymmenen vuotta kasvun juhlaa

Kasvajat-kiertue viettää tänä vuonna 10-vuotisjuhlaa. Juhlavuoden kunniaksi tapahtumaan on kiinnitetty puhujiksi Suomen yritysmaailman kirkkainta johtoa jakamaan kokemuksiaan kasvusta, henkilöstön merkityksestä ja erilaisista johtamisfilosofioista.

Jyväskylässä puhumassa ovat Mantsinen Groupin toimitusjohtaja Mia Mantsinen ja Vaaka Partnersin Industrial Partner Mika Sutinen.

Kauppalehti palkitsee jokaisella paikkakunnalla alueen parhaat kasvuyritykset. Kasvuyrityksiä etsitään kevään aikana tilinpäätösten ja yritysten omien ilmoitusten perusteella. Koko Suomen kovin kasvuyritys paljastuu Helsingissä 28.5.2019.

Lisätiedot:

Anna-Kaisa Talvitie, viestintäpäällikkö, Kasvu Open
040 715 6924, anna-kaisa.talvitie@kasvuopen.fi

Milla Varelius, tapahtumakoordinaattori, Alma Talent (Kauppalehti)
050 470 7860, milla.varelius@almamedia.fi

Kasvu Open on Suomen suurin, kaikille pk-yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma. Mukaan sparraukseen voi hakea yrityksen liikevaihdosta, toimialasta, sijainnista tai iästä riippumatta.

Olemme kasvaneet pienestä pilottihankkeesta koko Suomen kattavaksi ja koko kasvuyrityskentän läpäiseväksi toimijaksi. Tavoitteemme on sytyttää kasvukipinä sellaisissakin yrityksissä, joissa sitä ei vielä ole.

Vuonna 2018 Kasvu Openille myönnettiin Tasavallan presidentin kansainvälistymispalkinto sekä European Enterprise Promotion Award, joka on Euroopan komission jakama tunnustus menestyksekkäimmille yritystoiminnan ja yrittäjyyden edistäjille.