Katseet matkailualan tulevaisuuteen – Tervetuloa virtuaalisille Visit Festivaleille!

Visit Festival 2020 -tapahtuma toteutetaan tänä vuonna kokonaan verkkototeutuksena.

Aika: 24.11.2020 kello 10:30-16:00
Paikka: etäyhteys, linkki lähetetään osallistujille
Teema: ReinventTampere

Tapahtumassa pääset suuntaamaan kanssamme katseita tulevaisuuteen. Teemana on tänä vuonna ReinventTampere; miten Tampereella päästään eteenpäin matkailu-, tapahtuma- ja kokousalan vaikeista ajoista.

Visit Festivaleilla jaetaan Visit Tampere Award –palkinto. Visit Tampere Award myönnetään ansioituneelle matkailutoimijalle, joka on edistänyt ja kehittänyt toiminnallaan matkailu‐, tapahtuma‐ ja elämystoimialaa. Palkinto jaetaan nyt kolmatta kertaa.

Käytössämme on Brella-verkostoitumistyökalu, jonka avulla voit sopia muiden osallistujien kanssa lyhyitä tapaamisia.

Ennen tapahtumaa järjestetään etkot pyörämatkailun ja Lakesperience -hankkeen tiimoilta. Molempiin tapahtumiin pääsee osallistumaan samalla ilmoittautumisella ja myöhemmin lähetettävällä osallistumislinkillä. Puhujille on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Pre-event

Klo 9:00 Pyörämatkailu Pyhä-Näsillä, Lakesperience -hankkeen lopputapahtuma

Järvien Reitti: Pyhä-Näsi -reitistö kasvaa ja kehittyy, Olli Vakkala, projektipäällikkö Ekokumppanit Oy

Pyörämatkailu kestävän matkailun valttikorttina, Matti Pollari, projektipäällikkö Visit Tampere Oy

Pyörämatkailukeskus koordinoimaan ja kehittämään valtakunnallista pyörämatkailua, Jari Kaaja, koordinaattori Pyörämatkailukeskus, Riina Jorasmaa, asiantuntija Pyörämatkailukeskus

Visit Festival 2020 ohjelma

Klo 10.30 Verkostoitumista Brellalla

Klo 12.00 Tampereen pormestari Lauri Lyly avaa tilaisuuden

Visit Tampere Awards -palkinnon julkistus ja jako, palkinnon jakaa Timo Mäki-Ullakko

Visit Tampereen toimitusjohtaja Harri Airaksinen kertoo strategiastamme, keskustelussa mukana Timo Mäki-Ullakko ja Jari Ahjoharju.

Visit Tampereen markkinointi- ja kumppanuusjohtaja Noora Heinon puheenvuoro, keskustelussa mukana Visit Tampereen asiantuntijoita.

Jukka Räisänen, Hotelli Helka: tiedolla johtaminen ja vastuullisuus.

Tauko

Ilmari Huttu-Hiltunen, Rakka Creative Oy: VR-tarinankerronta.

Wolfgang Reuss, Air Baltic: lentoliikenne nyt.

Tauko

Arto O. Salonen, professori ja visionääri.

Tilaisuus päättyy klo 16.00

Visit Tampere pidättää oikeuden muutoksiin.

Ohjelma tarkentuu, uusimmat tiedot löydät aina nettisivuiltamme.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton.

Ilmoittaudu mukaan.