Etelä-Suomen Lämpöhuolto Oy

Kaukolämpöpalveluita tarjoavalle Etelä-Suomen Lämpöhuolto Oy:lle uusi toimitusjohtaja

Lämpöhuollon entinen myyntijohtaja Antti Nevala aloitti yhtiön toimitusjohtajana 6.11.2017.

Kaukolämpöpalveluita niin pientaloille, taloyhtiöille kuin suuremmillekin kiinteistöomistajille tarjoava Lämpöhuolto on nimittänyt uudeksi toimitusjohtajakseen Antti Nevalan. Nevala toimi aiemmin yhtiön myyntijohtajana vastuunaan taloyhtiöiden ja liikekiinteistöjen urakointiliiketoiminta. Hän aloitti uudessa positiossaan toimitusjohtajana 6.11.2017.

– Toimitusjohtajan vaihdoksen avulla halusimme selkiyttää rooleja ja vastuunjakoa yhtiön sisällä. Tämän työn ansiosta uskomme pääsevämme nopeammin liiketoiminnalle asettamiimme tavoitteisiin, kertoo yrityksen perustaja, toimitusjohtajan tehtävästä väistyvä Juuso Pelkonen.

Pelkonen jatkaa yhtiössä keskittyen jatkossa päivittäiseen työnkuvaansa työnjohtajana.

Lämpöhuolto on kasvanut nopeasti ja vahvasti vakavaraiseksi kaukolämpöalan palveluyritykseksi. Uutena toimitusjohtajana Nevalan tavoitteena on kehittää yhdessä henkilöstön kanssa asiakkaille parasta mahdollista asiakaskokemusta ja lisäarvoa jatkuvan kumppanuuden kautta.

– Olen täynnä intoa ja virtaa uuden tehtäväni edessä. On mahtavaa lähteä kehittämään kasvuyritystä edelleen ja kehittymään yhdessä huikean tiimimme kanssa, Nevala sanoo.

Lisätiedot:
Antti Nevala, toimitusjohtaja
029 170 0376, antti.nevala@lampohuolto.com

Juuso Pelkonen, työnjohtaja
029 170 0373, juuso.pelkonen@lampohuolto.com

Kuvat

Kehruutie 4

029 1700 360http://lampohuolto.com/

Etelä-Suomen Lämpöhuolto Oy on Suomen ainoa pelkästään kaukolämpövaihtimiin erikoistunut yritys. Vuonna 2013 perustettu yritys tarjoaa lämmitysratkaisut kaikenkokoisiin kiinteistöihin ja vastaa useiden satojen kiinteistöjen kaukolämpösaneerauksista sekä ylläpidosta. Yritys on kehittänyt ainutlaatuisen palvelumallin, jossa laitteiston omistaminen, ohjaus ja ylläpito kuuluvat asiakkaan sijaan yhtiölle. Palvelu kattaa 90 % Suomen kaukolämpöverkosta.

www.lampohuolto.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi