Kauppakeskus AINOA jatkaa uudistumistaan

Assemblin on mukana toteuttamassa Kauppakeskus AINOAN rakennusautomaatiojärjestelmiä.

Kuva: Kauppakeskus AINOA

Vuonna 2013 avattu AINOA on täysin uudenlainen kauppakeskuskokonaisuus Espoon Tapiolassa, joka tarjoaa kävijälleen ainutlaatuisen yhdistelmän kaupunkikeskustaa ja nykyaikaisen kauppakeskuksen palvelutarjontaa. AINOA on rakennettu kolmessa eri vaiheessa; 1. vaihe avattiin lokakuussa 2013 ja  2. vaihe avautui maalikuussa 2017. Nyt käynnistyy kohteen 3. vaihe, joka valmistuu loppuvuodesta 2019. 3. vaiheessa Assemblin on mukana toteuttamassa kohteen rakennusautomaatiojärjestelmiä.

- Olimme mukana AINOAn 1. vaiheessa toteuttamassa projektin automaatiojärjestelmiä ja nyt pääsemme mukaan kolmanteen vaiheeseen rakennusautomaatio-osaamisellamme. Tässä vaiheessa nykyinen Stockmannin tavaratalo puretaan ja tilalle rakennetaan kauppakeskuksen viimeinen laajennusosa, joka valmistuu syksyllä 2019, toteaa Assemblinin rakennusautomaatioyksikön liiketoimintajohtaja Kari Kumpulainen.

Täysin valmistuttuaan kauppakeskus AINOA tulee olemaan kokoluokaltaan 50 000 m2 ja katon alla tulee olemaan yli 120 erikoisliikettä ja ravintolaa.

Kuva: Kauppakeskus AINOA

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.