Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja vaihtuu

Kauppakeskus Myllyä vuodesta 2016 lähtien luotsannut Kati Kivimäki on ilmoittanut siirtyvänsä uusiin tehtäviin kevään aikana. Myllyn uuden toimitusjohtajan haku on loppusuoralla.

– Kati on tehnyt erinomaista työtä Kauppakeskus Myllyn menestyksen eteen ja viime vuosien aikana kauppakeskus on nostanut profiiliaan entisestään. Kauppakeskuksen kävijämäärät ja myynti ovat kehittyneet hienosti ja pelkästään viime vuoden aikana kauppakeskukseen tuli 20 uutta toimijaa, kertoo Kauppakeskus Myllyn hallituksen puheenjohtaja Jari Annala.

Kauppakeskus Myllyn kävijämäärä nousi uuteen ennätykseen vuonna 2018. Myös myynti kasvoi lähes 227 miljoonaan euroon, mikä on Myllyn historian suurin vuosimyynti. Myynnillä mitattuna Mylly on nyt ensimmäistä kertaa alueen suurin kauppakeskus. Mylly sai myös ensimmäisenä kauppakeskuksena Suomessa turvallisuussertifikaatin ja Pohjoismaiden kauppakeskusyhdistys NCSC valitsi Mylly Trialin Suomen parhaaksi markkinointikampanjaksi.

Kivimäki hoitaa tehtäviään Kauppakeskus Myllyssä normaalisti, kunnes uusi toimitusjohtaja aloittaa. Uuden toimitusjohtajan haku on loppusuoralla ja valinta julkistetaan myöhemmin keväällä.

Kauppakeskus Mylly Oy, hallituksen puheenjohtaja Jari Annala, puh. 010 768 2040

Kauppakeskus Mylly on Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus. Myllyssä on yli 150 liikettä ja kerrospinta-alaa noin 83 000 neliötä. Kauppakeskuksessa palvelee tavarataloja, liikkeitä urheiluun ja vapaa-aikaan, vaateliikkeitä, ravintoloita, kahviloita ja erilaisia erikoisliikkeitä. Vuonna 2018 Myllyssä vieraili 5,7 miljoonaa kävijää, ja kauppaa tehtiin 227 miljoonan euron arvosta. www.kauppakeskusmylly.fi

TOK on yli 158 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille

Nimityksiä Turun Osuuskaupassa28.1.2019 11:05:31Tiedote