Osuuskauppa KeskimaaOsuuskauppa Keskimaa

Kauppakeskus Sokkariin uusi sushiravintola Itsudemo

Kauppakeskus Sokkarin ravintolamaailmaa uudistetaan. Japanilaiselle sushiravintola Itsudemolle remontoidaan tilat vuoden 2020 alkupuolella. Itsudemo aloittaa toimintansa 1.5.2020. Vuokralaisneuvottelut myös muiden mahdollisten uusien toimijoiden kanssa ovat meneillään.

Sushiravintolaketju Itsudemo avaa Jyväskylän ravintonsa Kauppakeskus Sokkarille. Itsudemolla on Suomessa tällä hetkellä seitsemän ravintolaa Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Jyväskylän lisäksi suunnitelmissa on avata ravintolat myös Hämeenlinnassa ja Joensuussa. Itsudemo keskittyy laadukkaaseen lounas- ja illallissushibuffetiin.

− Meidät on äänestetty Tampereen parhaaksi aasialaiseksi ravintolaksi ja toiseksi parhaaksi lounasravintolaksi. Olemmekin katselleet jo jonkin aikaa sopivia tiloja myös Jyväskylästä ja nyt löysimme ne Sokkarilta, iloitsee Itsudemon kauppapaikkapäällikkö Hao Cao.

Itsudemon ravintola on pinta-alaltaan 362 m² ja tilat sijoittuvat Kauppakeskus Sokkarin toiseen kerrokseen Kauppakadun puolelle kauppakeskusta. Tilat remontoidaan ravintolalle sopiviksi. Avajaisia päästään viettämään toukokuussa 2020.

− Uudistamme Sokkarin ravintolamaailmaa kokonaisuudessaan ja olemme iloisia saadessamme Itsudemon meille mukaan. Meillä on lisäksi neuvottelut kesken useamman muun uuden toimijan kanssa. Lisäksi parannamme lapsiperheiden palveluita Sokkarilla joulun 2019 aikana, jolloin toiseen kerrokseen valmistuu uusi lastenhoitohuone ja leikkialue perheen pienimmille, kertoo Kauppakeskus Sokkarin kauppakeskusjohtaja Outi Terho.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho, 010 767 3601, outi.terho@sok.fi
Itsudemo, kauppapaikkapäällikkö Hao Cao, 045 204 7508, hao.cao@itsudemo.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaa yhteistyökumppaniksi Uuraisten elinvoimahankkeessa17.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa ja Uuraisten kunta ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen Uuraisten elinvoimahankkeesta. Uuraisten kunta on hakenut yhteistyökumppania, jonka kanssa Uuraisten keskustaan käynnistetään kaavoitus uuden liikekiinteistön rakentamiseksi. Keskimaan suunnitelmissa on rakentaa alueelle uusi päivittäistavarakauppa sekä ABC-polttoaineiden kylmäasema. Alustavan suunnitelman mukaisesti kohde valmistuu syksyllä 2023.

S-market Lievestuoreen myymäläuudistus on valmis – piha-alueet valmistuvat syksyllä8.6.2021 13:15:00 EEST | Tiedote

S-market Lievestuoreella kevään aikana tehty kokonaisvaltainen uudistus on valmistunut. S-marketin myymäläilme on päivitetty uuden S-market konseptin mukaiseksi ja myymälään on rakennettu uusi sisäänkäynti. Pysäköintialueiden muutostyöt jatkuvat vielä läpi kesän ja valmistuvat loppusyksyn aikana. Uudistuneen myymälän avajaisia juhlitaan avajaistarjousten merkeissä.