Osuuskauppa KeskimaaOsuuskauppa Keskimaa

Kauppakeskus Sokkariin uusi sushiravintola Itsudemo

Kauppakeskus Sokkarin ravintolamaailmaa uudistetaan. Japanilaiselle sushiravintola Itsudemolle remontoidaan tilat vuoden 2020 alkupuolella. Itsudemo aloittaa toimintansa 1.5.2020. Vuokralaisneuvottelut myös muiden mahdollisten uusien toimijoiden kanssa ovat meneillään.

Sushiravintolaketju Itsudemo avaa Jyväskylän ravintonsa Kauppakeskus Sokkarille. Itsudemolla on Suomessa tällä hetkellä seitsemän ravintolaa Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Jyväskylän lisäksi suunnitelmissa on avata ravintolat myös Hämeenlinnassa ja Joensuussa. Itsudemo keskittyy laadukkaaseen lounas- ja illallissushibuffetiin.

− Meidät on äänestetty Tampereen parhaaksi aasialaiseksi ravintolaksi ja toiseksi parhaaksi lounasravintolaksi. Olemmekin katselleet jo jonkin aikaa sopivia tiloja myös Jyväskylästä ja nyt löysimme ne Sokkarilta, iloitsee Itsudemon kauppapaikkapäällikkö Hao Cao.

Itsudemon ravintola on pinta-alaltaan 362 m² ja tilat sijoittuvat Kauppakeskus Sokkarin toiseen kerrokseen Kauppakadun puolelle kauppakeskusta. Tilat remontoidaan ravintolalle sopiviksi. Avajaisia päästään viettämään toukokuussa 2020.

− Uudistamme Sokkarin ravintolamaailmaa kokonaisuudessaan ja olemme iloisia saadessamme Itsudemon meille mukaan. Meillä on lisäksi neuvottelut kesken useamman muun uuden toimijan kanssa. Lisäksi parannamme lapsiperheiden palveluita Sokkarilla joulun 2019 aikana, jolloin toiseen kerrokseen valmistuu uusi lastenhoitohuone ja leikkialue perheen pienimmille, kertoo Kauppakeskus Sokkarin kauppakeskusjohtaja Outi Terho.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho, 010 767 3601, outi.terho@sok.fi
Itsudemo, kauppapaikkapäällikkö Hao Cao, 045 204 7508, hao.cao@itsudemo.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan kesätyönhaku alkaa – tavoitteena haastatella jopa 2000 hakijaa19.12.2019 10:00:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan kesätyönhaku alkaa vielä tämän vuoden puolella 19.12.2019. Kyseessä on yksi Keski-Suomen suurimmista työnhakukampanjoista, jonka puitteissa jalkaudutaan ympäri Keski-Suomea haastattelemaan hakijoita. Tavoitteena on haastatella noin 2000 hakijaa heti hakuajan päätyttyä. Keskimaa työllisti kesällä 2019 noin 800 kesätyöntekijää myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissään. Kesätyöpaikoista noin puolet oli Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelupaikkoja 15–17 -vuotiaille nuorille.

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkariin uusi hampurilaisravintola Friends & Brgrs3.12.2019 13:10:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarille saadaan uusi ravintolatoimija, kun hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan kauppakeskuksessa keväällä 2020. Hampurilaisketju Friends & Brgrs:lle remontoidaan 145 neliön tilat vuodenvaihteen jälkeen ravintolamaailmalta toisesta kerroksesta vapautuviin tiloihin. Ravintola sijoittuu uuden, niin ikään keväällä avattavan, sushiravintola Itsudemon viereen.