Kauppakeskus Sokkarissa avautuu kolme uutta liikettä

Osuuskauppa Keskimaan omistaman Jyväskylän Kauppakeskus Sokkarin liiketilat kiinnostavat kaupan alan toimijoita. Telia, Arnolds ja Kalevantulen pop-up -myymälä avaavat tällä viikolla Kauppakeskus Sokkarissa.

Kauppakeskus Sokkarin uudistus jatkuu uusien vuokralaisten myötä. Telia-myymälä avataan kauppakeskuksen 1. kerroksessa torstaina 8.11., Arnolds-kahvila perjantaina 9.11. ja Kalevantulen pop-up myymälä lauantaina 10.11.
– On erityisen mukava saada taas uutta säpinää joulukauppaan ja laadukkaita toimijoita meille Sokkarille, Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho iloitsee.

Telian myymälän koko on 90 m2. Teliaa houkuttelivat Sokkarin keskeinen sijainti ja ydinkeskustan vilkkaat asiakasvirrat.

– Meille on tärkeää olla siellä, missä asiakkaatkin valmiiksi ovat. Haluamme, että asiakas voi hoitaa kaikki kodin viihteen ja yhteydenpidon palvelut kauppakeskuksessa muiden ostosten ohessa, Telia Kaupoista vastaava johtaja Kimmo Lehtonen kuvailee.

Arnoldsin take away -tyylinen kahvila on ensimmäinen laatuaan Suomessa. Valikoima on normaalia Arnolds-kahvilaa suppeampi, mutta sisältää myös uudenlaisia deli-tuotteita.

–  Kun sopimus Jyväskeskuksessa läheni loppuaan, mietimme yhteistyössä ketjun kanssa mahdollista jatkoa Jyväskylän keskustassa. Halusimme ehdottomasti jatkaa toimintaamme myös ydinkeskustassa, joten kävimme eri vaihtoehtoja läpi liikepaikan suhteen. Itse paikallisena yrittäjänä näen, että Kauppakeskus Sokkari on keskusta-alueen aktiivisimpia toimijoita, toteaa Arnolds Sokoksen franchiseyrittäjä Jonna Heikkinen.

Kalevantuli Oy:n 30 neliömetrin pop-up-myymälä palvelee joulusesongissa marras- ja joulukuun ajan. Kalevantuli myy Multialla käsintehtyjä designkynttilöitä.

–  Sokkariin halusimme tulla nimenomaan sen takia, että uskomme kohderyhmämme kohtaavan varsin hyvin − laadukkaista tuotteista ja sisustamisesta kiinnostuneet ihmiset. Itsellemme on luonnollisesti tärkeää tuoda esiin käsityö ja keskisuomalaisuus. Kaikissa tuotteissa ja materiaalissa mainitaan, että olemme kotoisin Multialta, kertoo Kalevantuli Oy:n toimitusjohtaja Göran Weber.

Lisätietoja:
Osuuskauppa Keskimaa, Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho, 010 767 3601
Telia Finland Oyj, kaupoista vastaava johtaja Kimmo Lehtonen, 0400 388 786
Arnolds, franchiseyrittäjä, Jonna Heikkinen, 044 061 0160
Kalevantuli Oy, toimitusjohtaja, Göran Weber, 040 553 9292

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava yritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurin yritys yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Keskimaan omistavat yli 130 000 keskisuomalaista kotitaloutta.

S-market Suolahti uudistuu kevään aikana – myymälätila laajenee 200 neliöllä7.2.2019 13:10:22Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa Suolahden S-marketin kevään aikana. S-marketin käyttöön saadaan tyhjänä ollut liiketila, jonka myötä myymälä laajenee 200 neliöllä. Erityisiä painopisteitä uudistuksessa ovat hedelmä- ja vihannesosasto, paistopiste, uudistuva pullonpalautus sekä myymälän yleisilmeen selkeyttäminen. Myymälän valikoimat kasvavat ja myös ostoskorin hinta laskee uudistuksen myötä.

Muutoksia S-Pankin asiakaspalvelupisteiden toimintaan ja aukioloaikoihin Jämsässä, Keuruulla, Viitasaarella ja Äänekoskella1.2.2019 10:05:00Tiedote

Keskimaa supistaa S-Pankin asiakaspalvelupisteiden aukioloaikoja Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella maaliskuun alusta lähtien. Viitasaaren S-marketin yhteydessä toiminut S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan ja asiointi peruspankkipalveluiden osalta siirtyy kaupan kassapalveluiden yhteyteen. Uudet aukioloajat ovat voimassa 4.3.2019 alkaen.