Kello viiden kesäsalongissa puidaan kirjailijan lukuvaikutteita ja vallankäyttöä parisuhteessa

Kevään viimeinen Kello viiden salonki -kirjallisuusilta järjestetään Otavan kirjakaupalla keskiviikkona 16.5. Kesätauolle jäävässä Salongissa kuullaan Enni Mustosen ja Katja Kallion mietteitä lukemisen vaikutuksesta kirjailijantyöhön, runoilija Sirpa Kyyrönen lausuu runojaan ja kirjailijat Kristiina Vuorinen, Laura Manninen ja Venla Hiidensalo pohtivat vallan ja väkivallan käyttöä parisuhteessa.

Kello viiden salonki 16.5. klo 17.00-19.00
Otavan kirjakauppa, Uudenmaankatu 10, 00120 Helsinki

Ohjelma:

Klo 17 Katja Kallio haastattelee Enni Mustosta aiheesta "Kirjailija lukijana: Lempikirjani ja lukemisen vaikutus kirjoittamiseeni".
Sirpa Kyyrönen lukee Enni Mustosen haastattelun jälkeen runojaan.

Klo 18 Venla Hiidensalo jututtaa Kristiina Vuorista ja Laura Mannista aiheesta ”Elinan surma tänään - nainen ja (väki)vallankäyttö parisuhteessa”.

Tapahtuman järjestää riippumaton kirjallisuusyhdistys Kirja & Salonki.
Illan ohjelman ovat kuratoineet Katja Kallio ja Venla Hiidensalo.

Lisätiedot:

Milla Palovaara
Tuottaja
Like Kustannus/Kustannusosakeyhtiö Otava Oy

Uutuuskirja bujon kehittäjältä – menetelmä syntyi, kun Ryder Carroll yritti selviytyä arjestaan vakavan keskittymishäiriön kanssa22.11.2018 08:47Tiedote

Ryder Carrollin uutuuskirja “Bullet Journal -metodi” kertoo aktivoivasti ja hauskasti, kuinka päästä sisälle kaikkien aikojen suosituimpaan muistikirjailmiöön. Kirjan neuvojen avulla sekä vasta-alkajat että kokeneet bujoilijat oppivat hyödyntämään menetelmää entistä paremmin. Esipuheessa Carroll valottaa myös huippusuositun menetelmän syntyhistoriaa.