Kempower Oy

Kempower aloittaa yhteistyön Gilbarco Veeder-Rootin kanssa: GVR tarjoaa Kempowerin teknologiaa osana EVerse -latausratkaisuja

Sähköajoneuvojen latausratkaisujen edelläkävijä Kempower aloittaa yhteistyön Gilbarco Veeder-Rootin kanssa (GVR). GVR on maailman johtava polttoainejakelu-, myymälä- ja teknologiaratkaisujen tarjoaja. GVR tarjoaa Kempowerin teknologiaa osana EVerse -latausratkaisuja, sisältäen laitteiden ja ohjelmiston asennuksen, ylläpidon ja huollon.

Kempower aloittaa yhteistyön Gilbarco Veeder-Rootin kanssa . Kuva: Kempower (vapaasti käytettävissä)

Kempowerin DC-pikalatausratkaisut on suunniteltu skaalautuviksi sitä mukaa kun sähköautojen määrä kasvaa. Yrityksen teknologia soveltuu kaikille ajoneuvoille: sähköautojen lisäksi myös sähköbusseille, sähköisille työkoneille, hyötyajoneuvoille ja vesiliikenteeseen.

“Olemme erittäin iloisia yhteistyöstä Gilbarco Veeder-Rootin kanssa. Modulaarinen pikalatausteknologiamme perustuu standardoituihin osiin, joita räätälöimällä voimme toteuttaa latausratkaisuja hyvin erilaisiin kohteisiin ja latausta tarjoavien yritysten tarpeisiin. Kempowerin teknologia on skaalautuvaa: asiakkaat voivat aloittaa pienemmällä investoinnilla ja lisätä tehoa ja tarjontaa lataustarpeen kasvaessa, ”Kempowerin toimitusjohtaja Tomi Ristimäki sanoo.

GVR:llä on pitkä historia ja vahva kokemus kansainvälisestä polttoainejakelu- ja päivittäistavarakaupasta, sekä näihin liittyvästä teknologiasta. Yhtiöllä on myös ainutlaatuinen näkymä liikkumista muuttaviin trendeihin ja kulutustottumuksiin. GVR onkin keskittynyt kehittämään asiakaskokemusta ja operaattoreiden tuottavuutta integroimalla pikalatausinfraa polttoainejakelujärjestelmään.

“Kempowerin IoT-teknologiaan perustuvat laturit voidaan päivittää etänä ja reaaliajassa. Latausverkosto on yhteydessä pilvipalveluun kaikkina vuorokauden aikoina ja päivittyy tulevaisuuden tarpeisiin. Tuotteiden modulaarisuus mahdollistaa pikalatauslaitteiden siron muotoilun, jonka ansiosta GVR:n asiakkaat voivat sijoittaa laturit myös tiiviiseen kaupunkiympäristöön. Yhdessä tarjoamme ratkaisuja, jotka vievät eteenpäin liikenteen sähköistymistä siellä, missä hiilidioksidipäästöjen vähentämisellä on suuri vaikutus”, Ristimäki lisää.

Lisätietoja antaa:

Tomi Ristimäki, toimitusjohtaja, Kempower, tomi.ristimaki@kempower.com, 044 289 9815

Paula Savonen, viestintäjohtaja, Kempower, paula.savonen@kempower.com, 0400 343 851

Kempower aloittaa yhteistyön Gilbarco Veeder-Rootin kanssa (GVR). GVR on maailman johtava polttoainejakelu-, myymälä- ja teknologiaratkaisujen tarjoaja. Kuva: Kempower (vapaasti käytettävissä)

Kempower Oy

Suomalaiset Kempower DC-pikalatausratkaisut on kehitetty ja valmistettu käyttäjäystävällisiksi. Latausratkaisuissamme on kehittyneet pilvipalvelut, joiden avulla pikalatausinfrastruktuurin rakentaminen, ylläpito ja tehokas ammattikäyttö on helppoa. Kempowerin latureilla voi ladata erilaisia sähköajoneuvoja aina sähkömoottoripyöristä raskaaseen kalustoon ja vesiliikenteen sähköaluksiin. Laajasta valikoimastamme löydät vaihtoehtoja yksittäisestä liikuteltavasta laturista suuriin latausjärjestelmiin. Kempowerin tuotteet on suunniteltu ja valmistettu Suomessa. www.kempower.com

Gilbarco Veeder-Root: https://www.gilbarco.com/eu/

Lue lisää julkaisijalta Kempower Oy