Kempower Oy

Kempower järjestää osakeannin koko henkilöstölle

Sähköajoneuvojen pikalatausteknologiaa valmistava Kempower Oy järjestää osakeannin koko henkilöstölle. Tämä on Kempowerin ensimmäinen henkilöstöanti. Järjestämällä osakeannin Kempower tähtää kasvattamaan työntekijöiden sitoutumista yhtiöön. Samalla Kemppi Group Oy:n omistama Kempower antaa henkilöstölle mahdollisuuden hyötyä yrityksen mahdollisesta arvonnoususta.

”Kempower on lyhyessä ajassa onnistunut ottamaan jalansijaa kansainvälisessä sähköautojen latausmarkkinassa. Olemme omistajina erittäin tyytyväisiä siihen, mitä Kempowerin henkilökunta on yhdessä saanut aikaan. Haluamme palkita heitä tähänastisesta ja tulevasta työstä Kempowerin menestyksekkään kasvun hyväksi”, sanoo Kempowerin hallituksen puheenjohtaja Antti Kemppi.

”Olen todella ylpeä Kempowerin tiimistä. Heistä jokainen on valmis tekemään töitä yhteisen tavoitteen eteen taidolla ja hyvällä mielellä. Nyt tarjoamme kaikille työntekijöille mahdollisuutta sijoittaa ja tulla osakkeenomistajiksi Kempowerissa”, sanoo Kempowerin toimitusjohtaja Tomi Ristimäki.

Kempowerin 1. lokakuuta 2021 julkaistu henkilöstöanti on tarkoitettu Kempowerin työntekijöille Suomessa. Kempower tulee julkaisemaan lokakuun 2021 lopussa erillisen ohjelman Kempowerin henkilöstölle, joka työskentelee Suomen ulkopuolella.

Kempowerin tuotanto on kasvanut vuonna 2021 voimakkaasti. Heinäkuussa 2021 Kempower ilmoitti avaavansa uuden latauslaitetehtaan vastatakseen sähköisen liikenteen markkinan kasvuun. Tuotantoa laajennetaan jo vuoden 2022 aikana. Yli 80 prosenttia Kempowerin tuotannosta menee vientiin.

Lisätietoja antaa:
Tomi Ristimäki, toimitusjohtaja, Kempower Oy, tomi.ristimaki@kempower.com, 044 289 9815

Paula Savonen, viestintäjohtaja, Kempower Oy, paula.savonen@kempower.com, 0400 343 851

Kempower Oy

Tietoa Kempowerista:

Suomalaiset Kempower DC-pikalatausratkaisut on kehitetty ja valmistettu käyttäjäystävällisiksi. Latausratkaisuissamme on kehittyneet pilvipalvelut, joiden avulla pikalatausinfrastruktuurin rakentaminen, ylläpito ja tehokas ammattikäyttö on helppoa. Kempowerin latureilla voi ladata erilaisia sähköajoneuvoja aina sähkömoottoripyöristä raskaaseen kalustoon ja vesiliikenteen sähköaluksiin. Laajasta valikoimastamme löydät vaihtoehtoja yksittäisestä liikuteltavasta laturista suuriin latausjärjestelmiin. Kempowerin tuotteet on suunniteltu ja valmistettu Suomessa. www.kempower.com

Lue lisää julkaisijalta Kempower Oy

Kempower aloittaa yhteistyön Gilbarco Veeder-Rootin kanssa: GVR tarjoaa Kempowerin teknologiaa osana EVerse -latausratkaisuja6.10.2021 10:36:35 EEST | Tiedote

Sähköajoneuvojen latausratkaisujen edelläkävijä Kempower aloittaa yhteistyön Gilbarco Veeder-Rootin kanssa (GVR). GVR on maailman johtava polttoainejakelu-, myymälä- ja teknologiaratkaisujen tarjoaja. GVR tarjoaa Kempowerin teknologiaa osana EVerse -latausratkaisuja, sisältäen laitteiden ja ohjelmiston asennuksen, ylläpidon ja huollon.