Kempowerille on myönnetty ISO-sertifikaatit laatu-, ympäristö- ja turvallisuusjohtamisesta

Sähköajoneuvojen pikalatausratkaisuja valmistavalle Kempowerille on myönnetty kaksi uutta ISO-sertifikaattia: ISO14001: 2015 (ympäristö) ja ISO45001:2018 (henkilöstö). Sertifioinneilla Kempower osoittaa sitoutuvansa tarjoamaan tuotteita ja palveluita, jotka täyttävät asiakkaiden ja viranomaisten vaatimukset sekä lisäämään edelleen ympäristötehokkuuttaan ja työturvallisuuttaan.

Kempower sai laatujohtamisen ISO 9001:2015 -sertifikaatin jo joulukuussa 2020. Nyt myönnetyt sertifikaatit täydentävät kansainvälisten standardien sarjaa. Sertifiointitahoksi Kempower on valinnut DNV Finland Oy:n.

”Tuotteidemme korkean laadun ja turvallisuuden varmistaminen, kestävä toiminta ja turvallinen työympäristö ovat meille ensisijaisen tärkeitä asioita. Haluamme toimia vastuullisesti kaikilla osa-alueilla ja siksi validoimme toimintamallimme tunnustettujen akkreditointien kautta. Sertifikaatit toimivat meille myös työkaluina, joiden avulla voimme jatkuvasti kehittää toimintaamme,” sanoo Sanna Otava, Kempowerin operatiivinen johtaja.

Lue lisää Kempowerin sitoutumisesta kestävämpään tulevaisuuteen: https://kempower.com/company/sustainability/

Lisätietoja antaa:

Sanna Otava, operatiivinen johtaja, Kempower
sanna.otava@kempower.com, puh. +358 44 2899408

paula.savonen@kempower.com, puh. +358 29 0021900

Kempower suunnittelee ja valmistaa DC-tasavirtapikalatausratkaisuja sähköajoneuvoille ja sähkökäyttöisille koneille. Olemme omistautuneita sähköajoneuvojen harrastajia, joilla on syvä ymmärrys latausmarkkinasta ja käytännönläheinen asenne tekemiseen. Tuotekehityksen ja tuotannon juuret ovat Suomessa, ja suurin osa materiaaleistamme ja komponenteistamme hankitaan paikallisesti. Palvelemme kaikkia sähköajoneuvoja henkilöautoista ja hyötyajoneuvoista kaivoskoneisiin, veneisiin ja moottoriurheiluun. Kemppi Groupin 70 vuoden kokemus DC-virtalähteiden kehittämisestä asettaa korkeat laatuvaatimukset tuotesuunnittelullemme ja käyttäjäkokemuksen kehittämiselle. Kempower on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.  www.kempower.com

Kempower toimittaa pikalatausinfran Arctic Race of Norway 2022 -pyöräilykilpailuun9.8.2022 10:00:00 EEST | Tiedote

Kempower on jo toista kertaa peräkkäin valittu sponsoriksi Arctic Race of Norway -pyöräilykilpailuun. Kempower toimittaa liikuteltavia pikalatureita kilpailun eri etapeille, jotta Arctic Racen täysähköiset huoltoajoneuvot saadaan ladattua nopeasti kilpailun aikana. Sähköautojen käyttö on osa Arctic Racen tavoitetta olla maailman ympäristöystävällisin pyöräilykilpailu. Kilpailu järjestetään jo yhdeksättä kertaa.

Kempower is glad to announce the opening of the first public EV charging station in Sweden for Recharge, equipped with Kempower’s DC fast charging infrastructure. Operated by Recharge, a pioneer in the EV industry, the charging station is located at the Laxbutiken seafood restaurant in Ljungskile, a town approximately 65km north of Gothenburg.

Kempower toimittaa latureita yksityiselle Elmacken -latausoperaattorille Ruotsiin20.7.2022 11:31:22 EEST | Tiedote

Yrittäjä Haris Dzafic päätti 18 kuukautta sitten perustaa oman latausaseman lähelle teiden 26 ja 27 risteystä, joka on suosittu reitti Länsi-Götanmaan ja Smoolannin välillä. Bjørn Nylandin YouTube -videoiden innoittamana Haris lanseerasi oman latauskentän ja antoi sille nimeksi "Elmacken". Elmacken ei vaadi asiakasrekisteröintiä latauksen yhteydessä, vaan mahdollistaa avoimen maksujärjestelmän ja hyväksyy jopa laajalle levinneen Swish-mobiilimaksujärjestelmän.