Kempowerille on myönnetty ISO-sertifikaatit laatu-, ympäristö- ja turvallisuusjohtamisesta

Sähköajoneuvojen pikalatausratkaisuja valmistavalle Kempowerille on myönnetty kaksi uutta ISO-sertifikaattia: ISO14001: 2015 (ympäristö) ja ISO45001:2018 (henkilöstö). Sertifioinneilla Kempower osoittaa sitoutuvansa tarjoamaan tuotteita ja palveluita, jotka täyttävät asiakkaiden ja viranomaisten vaatimukset sekä lisäämään edelleen ympäristötehokkuuttaan ja työturvallisuuttaan.

Kempower sai laatujohtamisen ISO 9001:2015 -sertifikaatin jo joulukuussa 2020. Nyt myönnetyt sertifikaatit täydentävät kansainvälisten standardien sarjaa. Sertifiointitahoksi Kempower on valinnut DNV Finland Oy:n.

”Tuotteidemme korkean laadun ja turvallisuuden varmistaminen, kestävä toiminta ja turvallinen työympäristö ovat meille ensisijaisen tärkeitä asioita. Haluamme toimia vastuullisesti kaikilla osa-alueilla ja siksi validoimme toimintamallimme tunnustettujen akkreditointien kautta. Sertifikaatit toimivat meille myös työkaluina, joiden avulla voimme jatkuvasti kehittää toimintaamme,” sanoo Sanna Otava, Kempowerin operatiivinen johtaja.

Lue lisää Kempowerin sitoutumisesta kestävämpään tulevaisuuteen: https://kempower.com/company/sustainability/

Lisätietoja antaa:

Sanna Otava, operatiivinen johtaja, Kempower
sanna.otava@kempower.com, puh. +358 44 2899408

paula.savonen@kempower.com, puh. +358 29 0021900

Kempower suunnittelee ja valmistaa DC-tasavirtapikalatausratkaisuja sähköajoneuvoille ja sähkökäyttöisille koneille. Olemme omistautuneita sähköajoneuvojen harrastajia, joilla on syvä ymmärrys latausmarkkinasta ja käytännönläheinen asenne tekemiseen. Tuotekehityksen ja tuotannon juuret ovat Suomessa, ja suurin osa materiaaleistamme ja komponenteistamme hankitaan paikallisesti. Palvelemme kaikkia sähköajoneuvoja henkilöautoista ja hyötyajoneuvoista kaivoskoneisiin, veneisiin ja moottoriurheiluun. Kemppi Groupin 70 vuoden kokemus DC-virtalähteiden kehittämisestä asettaa korkeat laatuvaatimukset tuotesuunnittelullemme ja käyttäjäkokemuksen kehittämiselle. Kempower on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.  www.kempower.com

Kempower awarded ISO certifications for quality, environmental, and safety management13.1.2022 09:00:00 EET | Press release

EV fast charging solutions provider Kempower has been awarded two new ISO certifications including ISO14001: 2015 (environment) and ISO45001:2018 (personnel). By fulfilling the criteria of the certifications, Kempower shows its commitment to providing products and services that meet both customer and regulatory requirements. The company also aims to further improve its environmental efficiency and occupational safety.

THE FINNISH LANGUAGE PROSPECTUS OF KEMPOWER CORPORATION HAS BEEN APPROVED BY THE FINNISH FINANCIAL SUPERVISORY AUTHORITY1.12.2021 13:30:00 EET | Press release

The Finnish Financial Supervisory Authority has today, on 1 December 2021, approved Kempower Corporation’s (“Kempower” or the “Company”) Finnish language prospectus. The Finnish language prospectus will be available no later than on 2 December 2021, before the commencement of the subscription period on Kempower’s website at https://investors.kempower.com/fi/listautuminen.