Keno-festareilla jaettiin kaksi suurvoittoa – 225 000 euroa Pälkäneelle ja Tampereelle

Pirkanmaalla on päästy kunnon Keno-festari-tunnelmaan. Kaksi viikkoa kestävien Keno-festareiden aikana on voitettu kaksi 225 000 euron voittoa, jotka kumpikin ovat osuneet Pirkanmaalle.

Ensimmäinen 225 000 euron Keno-festari-voitto voitettiin lauantaina 1. syyskuuta Pälkäneellä. Peli oli pelattu Pälkäneen S-marketissa. Voitto tuli 9-tason täysosumalla ja kolmen euron panoksella. Voittaja olisi voittanut tavallisesti 150 000 euroa, mutta Keno-festareista johtuen voittosumma kohosi 1,5-kertaiseksi eli 225 000 euroon.

Myös tiistai 4. syyskuuta oli iloinen päivä Tampereella Teivon ABC:llä pelanneelle henkilölle, joka onnistui saamaan Kenon ilta-arvonnassa 9-tason täysosuman. Hän oli valinnut peliinsä myös KunkkuKertoimet ja KunkkuNumero osui riviin. Keno-festareista johtuen pelaajan kahden euron hintaisen voittorivin voitto kohosi 1,5-kertaiseksi eli 225 000 euroon.

Kumpikaan voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten heidän on lunastettava voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

Keno-festareiden aikana on voitettu jo lähes 800 puolitoistakertaista päävoittoa tasoilla 5–10. Voitoista 13 on ollut yli 20 000 euron suuruisia.

Kenossa on 27.8.–9.9. käynnissä Keno-festarit, jolloin tasojen 5–10 päävoitot maksetaan 1,5-kertaisina. Tämä koskee myös KunkkuKertoimia. Pelaaja osallistuu Keno-festareihin automaattisesti, jos hän pelaa Kenoa aikavälin 27.8.– 9.9. arvonnoissa.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).