Keno-festareilla jaettiin kaksi suurvoittoa – 225 000 euroa Pälkäneelle ja Tampereelle

Pirkanmaalla on päästy kunnon Keno-festari-tunnelmaan. Kaksi viikkoa kestävien Keno-festareiden aikana on voitettu kaksi 225 000 euron voittoa, jotka kumpikin ovat osuneet Pirkanmaalle.

Ensimmäinen 225 000 euron Keno-festari-voitto voitettiin lauantaina 1. syyskuuta Pälkäneellä. Peli oli pelattu Pälkäneen S-marketissa. Voitto tuli 9-tason täysosumalla ja kolmen euron panoksella. Voittaja olisi voittanut tavallisesti 150 000 euroa, mutta Keno-festareista johtuen voittosumma kohosi 1,5-kertaiseksi eli 225 000 euroon.

Myös tiistai 4. syyskuuta oli iloinen päivä Tampereella Teivon ABC:llä pelanneelle henkilölle, joka onnistui saamaan Kenon ilta-arvonnassa 9-tason täysosuman. Hän oli valinnut peliinsä myös KunkkuKertoimet ja KunkkuNumero osui riviin. Keno-festareista johtuen pelaajan kahden euron hintaisen voittorivin voitto kohosi 1,5-kertaiseksi eli 225 000 euroon.

Kumpikaan voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten heidän on lunastettava voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

Keno-festareiden aikana on voitettu jo lähes 800 puolitoistakertaista päävoittoa tasoilla 5–10. Voitoista 13 on ollut yli 20 000 euron suuruisia.

Kenossa on 27.8.–9.9. käynnissä Keno-festarit, jolloin tasojen 5–10 päävoitot maksetaan 1,5-kertaisina. Tämä koskee myös KunkkuKertoimia. Pelaaja osallistuu Keno-festareihin automaattisesti, jos hän pelaa Kenoa aikavälin 27.8.– 9.9. arvonnoissa.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.