Keno-festareilla sateli suuria voittoja: 750 000 euroa Polvijärvelle, 300 000 euroa Ylöjärvelle ja 150 000 euroa Haminaan

29. lokakuuta alkaneiden Keno-festareiden kolmannella viikolla suuria voittoja on suorastaan sadellut. Tiistaina pelattiin 750 000 euron voitto Polvijärvellä ja 300 000 euron voitto Ylöjärvellä. Keskiviikkona hyvä onni jatkui Haminassa, jossa pelattiin 150 000 euron voitto.

750 000 euron voitto oli pelattiin Polvijärven R-kioskilla. Tämän vuoden neljänneksi suurin kenovoitto tuli tiistain myöhäisillan arvonnasta 10-tason täysosumalla ja KunkkuKertoimilla. Rivipanoksena oli euro. Tavallisesti tuloksella olisi voittanut 500 000 euroa, mutta Keno-festareista johtuen voiton sai 1,5-kertaisena. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorista Helsingistä.

Tiistain myöhäisillan arvonnassa löytyi myös toinen 10-tason täysosuma ilman KunkkuKertoimia. Euron rivipanoksella pelatulla pelillä voitti Keno-festareiden vuoksi 200 000 euron sijaan 300 000 euroa. Voitto meni ylöjärveläiselle nettipelaajalle, joka saa voittonsa suoraan tililleen.

Myös keskiviikon myöhäisillan arvonnasta löytyi yksi 10-tason täysosuma. R-kioski Helsingintie 1:ssä Haminassa pelanneen voittaja rivipanos oli 50 senttiä, joten hän voitti 150 000 euroa. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Keno-festarit jatkuvat 18. marraskuuta saakka. Keno-festareiden aikana kenotasojen 5–10 päävoitot maksetaan 1,5-kertaisina. Tämä koskee myös KunkkuKertoimia. Muiden kenotasojen ja alempien voittoluokkien voittokertoimet pysyvät ennallaan.

Kenon suurimmat voitot tänä vuonna:

• 1,5 miljoonaa euroa (15 osuuden porukka), nettiporukan jäsenet ympäri Suomea, 24.8.2018
  • 1 000 000 euroa, Kalajoki, 25.7.2018
  • 750 000 euroa, Polvijärvi, 13.11.2018
  • 500 000 euroa, Vantaa, 21.8.2018

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.