Keno-festarit jysäytti Hämeenlinnaan 150 000 ja 75 000 euroa – myös Lohjalle ja Ouluun isot voitot

Toista viikkoa käynnissä olevien Keno-festarien neljäs 150 000 euron voitto tuli aiemmista 10-tason voitoista poiketen kasitason täysosumalla keskiviikkona. Voittopeli oli pelattu Hämeenlinnassa. Samaan kaupunkiin meni myös 75 000 euron voitto, niinikään kasitason täysosumalla. Lohjalla juhlittiin 112 5000 euron voittoa ja Oulussa 45 000 euron voittoa.

Keskiviikon neljästä suurvoitosta kolme tuli kasitason peleillä ja yksi ysitasolla, kun tavallisesti suurimmat voitot napataan kymppitason peleillä.

- Keno-festareilla tasojen 5-10 päävoitot maksetaan festarien ajan puolta suurempina. Se näyttää saaneen asiakkaat pelaamaan alempien tasojen pelejä ja tavoittelemaan isoja voittoja isommalla todennäköisyydellä. Kenossa korkeampi taso merkitsee isompia voittokertoimia, mutta pienempää täysosuman todennäköisyyttä, valaisee Kenon tuotepäällikkö Anu Elijoki.

Hämeenlinnan 150 000 euron voitto oli kasitason täysosuma, ja se oli pelattu suurimmalla mahdollisella 10 euron rivipanoksella Idänpään R-kioskissa. Aiemmat 150 000 euron festarivoitot ovat osuneet Imatralle, Kalajoelle ja Kuopioon.

Myös toinen Hämeenlinnan voitto tuli ilta-arvonnassa. 75 000 euron voitto osui Hämeenlinnan Prismassa viidellä eurolla pelattuun riviin. Ilman festareiden korotettuja voittokertoimia Hämeenlinnan voittosummat olisivat olleet 100 000 euroa ja 50 000 euroa.

Lohjalla voittosumma oli 112 500 euroa. Nummi-Pusulan Nesteellä pelattu voitto tuli ysitason kunkkukertoimilla 0,50 euron vähimmäispanoksella. Koska pelaaja käytti Veikkaus-korttia, hän on jo saanut voiton tililleen.

Oulun festarivoitto on suuruudeltaan 45 000 euroa, mikä tuli kasitason täysosumalla kunkkukertoimilla. Rivipanos oli yksi euro ja peli oli pelattu Joutsensillan K-Marketissa.

Ennätysvoitot nyt mahdollisia – festarit jatkuvat vielä sunnuntaihin

Pelaaja osallistuu automaattisesti Keno-festareihin, jos hän pelaa Kenoa aikavälin 28.1.–10.2. arvonnoissa tasoilla 5–10. Myös KunkkuKertoimet ovat mukana Keno-festareissa, ja tämän vuoksi arvontakohtaista voittokattoa korotetaan 2,5 miljoonasta eurosta 3,75 miljoonaan euroon ja KunkkuKertoimissa 3,0 miljoonasta 4,5 miljoonaan euroon.

Kenosta on voitettu kaksi kertaan kaksi miljoonaa euroa. 2008 kierroksella 15 voitto meni Helsinkiin ja 2011 kierroksella 34 Turkuun. Miljoonan euron voittoja on juhlittu 2005-2018 Oulussa, Eurassa, Taivalkoskella, Savonlinnassa, Keiteleellä, Imatralla, Oulaisissa ja Kalajoella.

Keno-festarit

• Keno-festareita vietetään 28.1.–10.2.2019
• Keno-festareiden aikana Kenossa on mahdollista voittaa tavallista suurempia voittoja.
• Festareiden aikaan kenotasojen 5–10 päävoitot maksetaan 1,5-kertaisina. Tarjous koskee myös KunkkuKertoimia.
• Muiden kenotasojen ja alempien voittoluokkien voittokertoimet pysyvät ennallaan.