Kenossa hurja voittosuma torstaina: voittoja jaettiin yli miljoonalla eurolla

Suurimmat voitot menivät Akaalle, Keravalle ja Peräseinäjoelle.
Pelaajat voittivat Kenossa torstaina yli tuplaverran rahaa keskimääräiseen verrattuna.

Torstaina 22.2. oli Kenon pelaajilla oikea onnenpäivä. Pelaajat voittivat kolmesta päivän kenoarvonnasta yhteensä yli miljoona euroa – tarkalleen 1 147 230 euroa.

Voittojen summa on reilusti yli kaksinkertainen verrattuna Kenon päivittäiseen voitonjakoon tänä vuonna, sillä keskimäärin voittoja on jaettu 465 071 euroa päivää kohti.

Torstain arvonnoissa asiakkaille jaettiin voittoja yhteensä peräti 146 939 kappaletta. Se on noin 17,6 prosenttia enemmän kuin yhtenä päivänä keskimäärin.

- Ilta-arvonta poiki runsaasti pieniä numeroita. Pelaajat valitsevatkin usein riviinsä esimerkiksi syntymäpäiviin perustuvia numeroita. Tämän ansiosta onni potkaisi poikkeuksellisen montaa pelaajaa, haaveilupelien johtaja Anu Kytö Veikkaukselta selventää.

Torstain ilta-arvonnassa arvotuista 20:sta numerosta puolet olivat pieniä, alle 15:n suuruisia. Oikeaksi riviksi arvottiin 2, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 17, 19, 28, 29, 37, 40, 41, 45, 48 ja 50 sekä Kunkkunumeroksi 37.

Yli 5 000 euron voittojakin napsui torstaina 36 kappaletta. Suurimmat kenovoitot nappasivat akaalainen nettipelaaja, joka sai rivillään 50 000 euroa, keravalainen nettipelaaja, joka kuittasi 25 000 euroa sekä Peräseinäjoen Nesteellä pelannut etuasiakas, joka voitti 22 400 euroa. Kaikki suurimmat osumat tulivat juuri ilta-arvonnasta.

- Onnea kaikille torstain arvonnoissa voittaneille! onnittelee Anu Kytö.

Keno on numeroveikkauspeli, jossa yhdelle riville valitaan 2–10 pelinumeroa 70:stä, ja arvonnassa arvotaan 20 numeroa 70:stä. Kenossa on kolme arvontaa päivittäin.

Kenossa voittoon vaikuttavat pelirivin numeroiden määrä eli kenotaso, valittu panos sekä osumien määrä. Pelissä on kiinteät voittokertoimet jokaiselle voittotulokselle, joten pelaaja saa samalla tuloksella saman voiton riippumatta siitä, kuinka moni muu pelaaja saa saman tuloksen.