Kenosta 1 000 000 euroa ja 250 000 euroa samana iltana Kalajoelle – Kajaaniin 75 000 euroa

Kalajoella pelatut kenorivit toivat kaupunkiin kahdella voitolla yhteensä yli miljoonaa euroa keskiviikkona (kierros 30/2018). Isompi voitoista on tasan miljoona euroa ja se oli pelattu Himangan K-marketissa. Toinen voitto oli suuruudeltaan 250 000 euroa, ja voittorivi oli pelattu Kalajoen St1-asemalla. Samassa arvonnassa meni lisäksi 75 000 euron voitto Purolan Teboililla Kajaanissa pelattuun peliin.

Kalajoen miljoona on vuoden suurin kenovoitto, ja se yltää myös kaikkien aikojen suurimpien voittojen listalle kymmenen joukkoon.

- Kenosta on tänä vuonna voitettu jo yli 30 vähintään sadantuhannen euron voittoa, mutta nyt sitten päästiin myös miljoonaluokkaan. Onnea uudelle miljonäärille, toivottaa tuotepäällikkö Anu Elijoki Veikkauksesta.

Molempia Kalajoen voittoja kasvatti se, että arvonnassa kunkkunumeroksi arvottu 9 löytyi riveistä. Näin kerroin oli tasan 500 000, kun se ilman kunkkunumeroa olisi ollut 200 000. Miljoonan euron voitto tuli kymppitason täysosumalla kahden euron panoksella.

Täysosuma on Keski-Pohjanmaan kautta aikain suurin kenovoitto. Edellinen ennätys oli 200 000 euroa vuodelta 2015. Voittaja oli tuolloin nettipelaaja Kokkolasta.

Kalajoen St1-asemalla pelatulla rivillä voitettu 250 000 euroa menee kakkoseksi maakunnan suurimpien voittojen listalla. Voitto tuli miljoonan euron voiton tapaan 10-tason kunkutetulla täysosumalla, mutta panos oli 0,50 euroa eli pelin vähimmäispanos.

Kajaanin voitto tuli 9-tason täysosumalla, Hyrynsalmelle 25 000 euroa

Purolan Teboililla Kajaanissa pelatulla rivillä tuli 75 000 euron voitto samassa arvonnassa kuin Kalajoen voitot. Voitto tuli 0,50 euron panoksella 9-tason täysosumalla, jonka voittokerroin on 150 000. Kainuun suurimmaksi kenovoitoksi osuma ei yltänyt. Piikkipaikkaa pitää suomussalmelaisen verkkopelaajan vuonna 2013 nappaama 500 000 euron voitto.

Kenon ilta-arvonta osoittautui useille pelaajille suosiolliseksi, sillä myös hyrynsalmelainen nettipelaaja voitti 25 000 euroa ja hämeenlinnalainen nettipelaaja 30 000 euroa.

Kaikkiaan samassa ilta-arvonnassa tuli voittoja yli 1,7 miljoonaa euroa.

Vuoden 2018 suurimmat voitot

voittosumma kappaletta
1,0 M€ 1
300 000 € 1
250 000 € 3
200 000 € 11
150 000 € 4
100 000 € 12

Kenon suurimmat voitot top-11

2,0 M€ Prisma Itäharju  Turku 2011
2,0 M€ veikkaus.fi Helsinki 2008
1,0 M€ veikkaus.fi Imatra 2015
1,0 M€ veikkaus.fi Keitele 2015
1,0 M€ K-market Himanka Kalajoki 2018
1,0 M€ veikkaus.fi Espoo 2017
1,0 M€  K-supermarket Oulainen 2017
1,0 M€ veikkaus.fi Savonlinna 2010
1,0 M€ R-kioski Taivalkoski 2010
1,0 M€ K-market Viso Eura 2008
1,0 M€   Oulu 2005

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.