Kenosta 100 000 euroa Mikkeliin ja 60 000 euroa kahden porukalle Valtimolle

Mikkeliläinen nettipelaaja voitti 100 000 euroa iltakenosta keskiviikkona (kierros 10/2018). Onni oli myötä myös Valtimolla, missä kahden osuuden porukka sai runsaan 60 000 euron voiton.

Mikkeliläispelaajan voitto tuli 10-tason täysosumalla, joka oli pelattu vähimmäispanoksella 0,50 eurolla. Kymppitasolla voittokerroin on 200 000,00. Voiton todennäköisyys yksittäisellä pelirivillä on 1: 2 147 180.

Pohjois-Karjalan Valtimolla onni potkaisi porukkaa, joka osti pelinsä ABC-asemalta. Kahteen osaan jaettu peli toi molemmille osallistuneille 30 400 euroa. Voitto koostuu 9-tason täysosumasta, joka toi molemmille 25 000 euroa ja lisäksi järjestelmän yhdeksällä kahdeksan oikein -tuloksella vielä 5 400 euroa. Ysitason täysosumien voittokerroin on 50 000 eli peli oli pelattu 0,50 euron rivipanoksella. Seuraavassa voittoluokassa eli kahdeksan oikein voittokerroin on 1 200, eli 5 400 euroa syntyi yhdeksästä 600 euron arvoisesta osumasta.

Kenon järjestelmää voi pelata tasoilla 2 – 9. Järjestelmässä pelinumeroiden määrä voi vaihdella 3:sta 10:een. Järjestelmäpelaamisella tarkoitetaan usean rivin pelaamista samaan ruudukkoon. Järjestelmä pitää sisällään kaikki ne perusrivit, jotka valituilla pelinumeroilla voidaan muodostaa valitulla kenotasolla.

Kenosta on löytynyt viimeisen kuukauden aikana useita suuria voittoja. Vaasaan osuneen 300 000 euron lisäksi 200 000 euron voittoja on juhlittu Jyväskylässä, Kouvolassa ja Lappeenrannassa, ja 150 000 euron voittoa Imatralla.