Kenosta 100 000 euroa siikajokelaiselle nettipelaajalle

Kenon ilta-arvonnasta osui keskiviikkona 15. elokuuta 100 000 euron voitto siikajokelaiselle nettipelaajalle.

Voitto tuli kymmenen numeron täysosumalla ja 50 sentin panoksella. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Edellisen kerran Kenosta voitettiin 100 000 euroa tiistaina, jolloin onni potkaisi oululaista nettipelaajaa.

Suurimmat kenovoitot vuonna 2018

voittosumma

kpl

1 000 000 €

300 000 €

250 000 €

200 000 €

150 000 €

100 000 €

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).