Kenosta 100 000 euroa Tuusulaan ja 250 000 euroa Outokumpuun

Joulun aika oli erityisen onnekasta kahdelle Kenon pelaajalle. Joulupäivänä 25.12. Tuusulassa pelannut onnekas voitti Kenosta 100 000 euroa. Tapaninpäivänä 26.12. onni potkaisi Outokummussa, jonne osui 250 000 euron voitto.

Joulupäivän voitto oli pelattu elintarvikekioski Aurankulmassa Tuusulassa. Voitto tuli ilta-arvonnasta 10-tason täysosumalla. 50 sentin panoksella pelattu rivi toi 100 000 euron voiton. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Tapaninpäivän ilta-arvonnasta osui voitto kenoriviin, joka oli pelattu K-market Alavinkadulla Outokummussa. Voitto tuli 10-tason täysosumalla ja Kunkkukertoimilla. Pelirivin panos oli 50 senttiä, joten voittosummaksi tuli 250 000 euroa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.