Kenosta 150 000 euroa jämsäläiselle nettipelaajalle

Keno-onni suosi maanantaina 16. huhtikuuta jämsäläistä nettipelaajaa, joka voitti ilta-arvonnasta 150 000 euroa.

Jämsäläispelaaja sai euron panoksella pelatulla rivillä yhdeksän numeron täysosuman. Lisäksi pelaaja oli osallistunut Kunkkukertoimet-lisäpeliin ja Kunkkunumero osui riviin. Näin ollen voiton suuruus määräytyi Kunkkukertoimien mukaisesti ja voittaja voitti 150 000 euroa.

Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.