Kenosta 200 000 euroa nettipelaajalle Ranualle

Kenon nettipelaajaa onnisti torstaina 14. syyskuuta Ranualla.

Pelaaja sai kymmenen numeron täysosuman Kenon ilta-arvonnassa ja voitti euron panoksella 200 000 euroa.

Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Kyseessä on toinen suuri Lappiin mennyt kenovoitto tänä vuonna. Edellinen Lappiin osunut 200 000 euron kenovoitto pelattiin elokuussa Sodankylän R-kioskilla.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.