Kenosta 200 000 euroa porukalle Poriin ja 100 000 euroa Vaasaan

Kenosta voitettiin viime viikolla kaksi yli 100 000 euron voittoa. Toinen voitoista meni Poriin ja toinen Vaasaan.

Porissa pelannut kahden hengen porukka sai tiistaina 26. syyskuuta Kenon ilta-arvonnassa kymmenen numeron täysosuman. Porukka voitti euron panoksella 200 000 euroa eli 100 000 euroa kumpikin. Peli oli pelattu Mikkolan Prismassa.

Porukan jäsenet olivat käyttäneet pelatessaan Veikkaus-korttia, joten he saavat kumpikin voittorahansa suoraan tileilleen.

Myös Vaasassa oli syytä juhlaan keskiviikkona 27. syyskuuta. Onnekas pelaaja sai päiväarvonnassa kymmenen numeron täysosuman ja voitti 50 sentin panoksella 100 000 euroa. Peli oli pelattu Kivihaan K-citymarketissa.

Myös Vaasan voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tilillleen.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.