Kenosta 200 000 euroa porukalle Poriin ja 100 000 euroa Vaasaan

Kenosta voitettiin viime viikolla kaksi yli 100 000 euron voittoa. Toinen voitoista meni Poriin ja toinen Vaasaan.

Porissa pelannut kahden hengen porukka sai tiistaina 26. syyskuuta Kenon ilta-arvonnassa kymmenen numeron täysosuman. Porukka voitti euron panoksella 200 000 euroa eli 100 000 euroa kumpikin. Peli oli pelattu Mikkolan Prismassa.

Porukan jäsenet olivat käyttäneet pelatessaan Veikkaus-korttia, joten he saavat kumpikin voittorahansa suoraan tileilleen.

Myös Vaasassa oli syytä juhlaan keskiviikkona 27. syyskuuta. Onnekas pelaaja sai päiväarvonnassa kymmenen numeron täysosuman ja voitti 50 sentin panoksella 100 000 euroa. Peli oli pelattu Kivihaan K-citymarketissa.

Myös Vaasan voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tilillleen.