Kenosta 200 000 euroa porukalle Raisioon ja 100 000 euroa nettipelaajalle Espooseen

Viikolla 38 Kenosta voitettiin useita suuria voittoja. Viikon suurin voitto, 200 000 euroa, meni viiden osuuden porukalle, joka oli pelannut pelinsä Raisiontorin S-marketissa Raisiossa.

Porukka oli osallistunut Kenon ilta-arvontaan torstaina 21. syyskuuta. Porukka sai kymmenen numeron täysosuman ja voitti siis euron panoksella 200 000 euroa. Yhden osuuden voittosumma oli noin 40 000 euroa.

Porukan jäsenet voivat lunastaa voittonsa Danske Bankista, tietyistä pelisaleista tai Veikkauksen suurvoittajien palvelupisteestä Vantaalta.

Myös perjantaina 22. syyskuuta oli keno-onnea ilmassa. Espoolainen nettipelaaja voitti ilta-arvonnasta 100 000 euroa. Pelaaja sai kymmenen numeron täysosuman, ja pelirivin panos oli 50 senttiä. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Keno on Veikkauksen suosituimpia pelejä ja siinä on päivittäin kolme arvontaa. Voittoon vaikuttavat pelirivin numeroiden määrä eli kenotaso, valittu panos ja osumien määrä. Kenon voittotaulukosta voi tarkistaa voiton suuruuden.