Kenosta 200 000 euroa porukalle Seinäjoelle ja 100 000 euroa nettipelaajalle Helsinkiin

Seinäjoella oli Keno-onnea keskiviikkona 24. lokakuuta, kun viiden osuuden porukka voitti 200 000 euroa.

Peli oli pelattu Seinäjoen Peliareena-kioskilla. Voitto tuli Kenon ilta-arvonnasta 10-tason täysosumalla ja euron panoksella.

Yksi porukan jäsen oli käyttänyt Veikkaus-korttia ja saa 40 000 euron voitto-osuutensa suoraan tililleen. Muut porukan jäsenet voivat lunastaa voittonsa Veikkauksen pelisalista tai Danske Bankista.

Torstaina onni potkaisi helsinkiläistä

Torstaina 25. lokakuuta Kenon suurvoitto osui puolestaan Helsinkiin. Nettipelaaja sai ilta-arvonnassa niin ikään 10-tason täysosuman. Rivipanos oli 50 senttiä, joten voittosummaksi muodostui 100 000 euroa.

Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.