Kenosta 200 000 euroa Seinäjoelle pelanneelle eläkeläisnaiselle

Seinäjoella pelattu kenorivi toi eläkeläisnaiselle 200 000 euron voiton itsenäisyyspäivänä.

Seinäjoen K-citymarket Joupissa pelattuun kenoriviin osui itsenäisyyspäivän ilta-arvonnassa 10-tason täysosuma. Eläkkeellä oleva nainen oli pelannut rivin euron panoksella ja voitti 200 000 euroa.

– Pelaan Kenoa säännöllisesti niin, että minulla on yleensä joka päivä yksi rivi vetämässä, Veikkauksen tavoittama onnellinen voittaja kertoo.

Nainen oli haaveillut ennen voittoa, että voiton osuessa kohdalle hän ostaisi asunnon pääkaupunkiseudulta, missä naisella on sukulaisia.

– Nyt voin sen tehdä. Olen niin onnellinen, liikuttunut voittaja kertoo.

Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.