Kenosta 250 000 euroa nettiporukalle ympäri Suomea

Veikkaus.fi:n pelaajaporukka voitti Kenon ilta-arvonnassa sunnuntaina 18. maaliskuuta 250 000 euron suuruisen voiton. Voiton sai neljän osuuden porukka, jonka jäsenet olivat eri puolilta Suomea.

50 sentin panoksella rivinsä pelannut porukka sai kymmenen numeron Kenossa kaikki numerot oikein. Lisäksi porukka oli osallistunut Kunkkukertoimet-lisäpeliin ja arvottu Kunkkunumero osui peliriviin, joten porukan voitto yli kaksinkertaistui.

Neljään osaan jaettu voitto matkaa Turkuun, Paraisille, Espooseen ja Joensuuhun. Kullakin osuudella voitti noin 63 000 euroa. Voittajat saavat voittorahansa suoraan tileilleen.

Olympiavoittaja Iivo Niskasen hevonen yllätti Toto-pelaajat - PowerParkin juhannusraveista 150 000 euron voitto Keuruulle, 75 000 euroa Tampereelle ja 38 000 euroa Kaustiselle23.6.2018 19:25Tiedote

Härmän PowerParkin juhannusravien Toto76-kierroksella nähtiin yllätysvoittajia hiihdon olympiavoittajan Iivo Niskasen osaomistaman huippuravurin Victory Bonsain johdolla. Toto76-pelin täysosumilla voitettiin 150 000 Keuruulla, 75 000 euroa Tampereella ja 38 000 euroa Kaustisella. Kaikki voittajat olivat tehneet rivinsä Veikkaus.fi:ssä.