Kenosta 304 000 euron voitto Turussa pelanneelle

Turussa, Tampereentien Prismassa pelattu kenopeli toi pelaajalleen 304 000 euron voiton sunnuntaina 6. toukokuuta.

Voitto tuli päiväarvonnasta kenotasolla 9 pelatulla järjestelmäpelillä. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

Kenon järjestelmäpelaamisella tarkoitetaan usean rivin pelaamista samaan ruudukkoon. Järjestelmä pitää sisällään kaikki ne perusrivit, jotka valituilla pelinumeroilla voidaan muodostaa valitulla kenotasolla.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.